Huvudvärk AB

Igår tränade man hund och hade riktigt roligt! Hoppas på lika kul nästa träning men inte samma väder! Jag var genomblöt då jag kom hem, så jävla blöt att det klia på hela kroppen, inkl röven. Som Jenna både sa och skrev, dessa typer av hundar är fantastiska! Skitväder och dom är "döende" då de är gjorda av socker, men ändå så gör dom allt man ber dem om.

Jobbar och går an numera, riktigt kul och jag är så glad! Jag har världens bästa jobb! Underbara arbetskamrater och härliga ungar!
Även Wille har börjat på mitt jobb, men han är på inskolning och trivs som fisken i vattnet. Han börjar bli lite tuff lillkillen. Det kan han behöva, men bara han e snäll så!

Hade planer på att träna hunden ikväll, jo tjena. Huvudvärk de luxe.
Kvällen spenderas i soffan med kudde och täcke tillsammans med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0