Hurra hurra

Grattis till mig!  fyllde årigår ju. Hade en riktigt bra dag med familjen och massor av mys! Idag kommer lite folk och fikar, bara släkt typ. Känner inte för att fira så mkt just nu. Att skriva Cuppsats har tagit på krafterna och baka står inte direkt på listan, även om der är något jag tycker om att göra. Måste prioritera mig själv och familjen. Dessutom ska vi äta gott ikväll så det blir att stå vid spisen!
Ska åka och köpa kaffe och tårta nu. Fan vad jag ska svulla.Det tycker jag man får då man fyller år! Sen blir det strikt med maten igen.
Min vikt just nu: 78 kg
Min målvikt: 65 kg. Nöjd med 68 kg.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hurra hurra och grattis igen :) klart man får svulla när man fyller år! :) Ha en fin dag. Kram

2012-02-25 @ 13:13:53
URL: http://tingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0