Träning!


Åkte på Step In efter klockan 9 och hade morfar här som barnvakt=) Oj så skönt det var att få träna. Jag var inte så taggad, men jag försökte tagga igång mej själv med bra musik. Det hjälpte! Och jag gav verkligen järnet. Trots alla extra kilon så orkade jag mer än tidigare på crosstrainern! Visserligen blev det bara 20 min som uppvärmning, men jag tog tyngre än jag brukar och jag vilade inte en sekund. Härligt! Sen körde jag ben, baksida lår, insida, rumpa.. you name it! Då jag är i gymmet har jag som svårt att sluta men då jag kom på mej själv att börja träna mage och rygg. Då fick det vara stopp sen.

Wille har varit massa vaken idag. Men han är trött lillhjärtat mitt. Just nu ligger han i sin säng och KÄMPAR för att vara vaken. Haha. Men han är ju nöjd med livet ändå=) Magen funkar ju sisådär än. Ger man han laktulos blir det besvärligt med alla gaser och ger man inte det, ja då e han hård i magen. Så det e pest eller kolera. Jag ser det ändå från den ljusa sidan. Snart är han större och kan äta välling och vanlig mat mer. Då ska vi väl få ordning på lillmaggen!

Jack tycker inte att man ska vara ute i det här vädret. Herr omständig med att bajsa gjorde snabbt sina behov i morse och sen har han legat i Fat Boy´en hela dagen. Tror nog att det får bli en chill dag idag. I morgon  tar vi en ordentlig promenad tidigt på morgonen. Så jag har en trött hund då vi får besök.

Idag blir det att städa och dona så att det e rent och snyggt här hemma inför att vi får finbesök:) Iofs e det typ inge att städa eftersom att vi dammsuger varje dag och dammtorkar ofta. Men jag klagar inte! Ska ta och bädda rent i sängar och ta och städa duschen. Ska man liksom duscha hos andra vill man ju att det ska va tipp topp! Sån e iaf jag. Jag hinner inte med att handla och åka på bollis tyvärr, men My sa att det kan vi ta i morgon likväl. Skönt e väl ändå det.

Oh! Och i JUNI så ska jag äntligen tatuera mej. Tiden är bokad och jag har bestämt mig för vad det ska bli. Ville ju göra hela sidan, men om jag har 15 kg kvar att gå ned så kan jag belöna mej med det sen då jag har klarat mitt mål tänkte jag. Och då e man lite snyggare ;) Jag ska iaf göra Jack mellan skulderbladen eller på ena skuldran:) I helkropp och så. Jag tror att det kommer bli riktigt fint. Sen ska jag skriva Jack litet som bredvid eller under. Jag tror det kommer bli superfint. Då har jag honom alltid med mig, oavsett var han är:) ( man måste ju vara sådär töntigt dramatisk oxå när man gör en tatuering, precis som på tv. Jag kanske ska gråta lite när Vickan tatuerar mej och berätta om hela Jacks liv?Det hade no blivi grym tv! NOT! haha)

Nu ska jag ta och se lite tv. Jims Värld. Det ser jag varje dag=) För då brukar Wille sova. Och snart har han nog gjort det tror jag.


Jack och älskade Frejsing. Dom ser lite muppiga och sura ut på den här bilden.
 Men Jack var verkligen förtjust i Freja. Det var ju hans tjej=)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja Lisa! Så bra att du kommit igång bra med träningen :-) snart får vi träna tillsammans när jag äntligen kommer hem på heltid! :-) Bara 8 skoldar kvar! Kraaaam

2011-05-23 @ 20:06:37
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

2011-06-11 @ 03:31:01
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0