Seg dag idag

Och jag som ska ut och springa. Blähäääää. Tar det senare för just nu orkar jag verkligen INTE. E skit seg idag och vill helst bara ligga i sängen och se film och mysa.

Något annat som jag vill är att färga mitt hår och sola. Men jag tror jag ska börja med sola lite solarie. Jag e så himla blek nu men jag har ju lätt för att bli brun så sola 5 ggr och jag kommer känna mej betydligt fräschare än vad jag gör nu. Måste bara kolla det här med ekonomin. Kanske jag drar och solar efter min löparrunda idag?

Här hemma händer det inte så mycket. Wille växer och är en glá skit! Jack myser på och jag och Johan gör det samma. Jag har krattat gården och påbörjat att göra lite fint där. Tror jag ska ta tag idet idag och slita upp lite fula buskar för att sedan planetar nya där. Kommer nog bli fin fint sen=)

Jag har satt upp ett mål, bara för att se OM jag kan klara det. En liten utmaning till mig själv. -10 kg fram till Sonisphere! Men jag tror inte att det kommer att gå så bra. Men man kan ju alltid prova, eller hur? Känner att det skulle vara roligt att få köpa ett par nya jeans inför resan och sådär och just nu tänker jag fasen aldrig köpa jeans. Får ju typ köpa GIGANTISK storlek och då tycker jag personligen inte att det e vidare fint. Men det e ju jag. Nä jag vet vilka jeans jag vill ha och jag hoppas kunna köpa dom.

Nu har Wille vaknat. Han har varit vaken sedan 3 i natt och bara sovit kortisar. Hujja. Inge kulit alls. Men han är ju en riktigt glad och pigg kille så det kvittar=) Alltid mysigt med en glad Wille. Just nu härjar han på för fullt i sin säng, surrar och har sig. Ska gå och mysa med han nu.

Hoppas alla får en trevlig helj=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Att sätta upp personliga mål är alltid bra :) men man får tänka på att inte sätta för höga mål på en gång. Hoppas du komemr dig ut på en löprunda! Själv har jag gymmat idag och promenerat. Ha en fin helg! Kram

2011-05-07 @ 17:24:54
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Tjenamoss :) Jo det var kul, lite besviken, var väl inte så mkt som jag trodde. Men härligt ändå att göra något annat. Man fick allt lite vårkänslor! :) Jo tack allt är bra här!! :) Hos er då? :) Kram

2011-05-09 @ 11:51:49
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0