Pluggar som ett as

Nu har jag pluggat som ett psyk nu. 2 uppgifter är snart helt avklarade, bara 2 individuella kvar sen då *suck* och en gruppuppgift med en ny grupp. Men det ska nog gå bra. Jag har lagt på en rem nu va! Så jag ska få sommarlov nån jävla gång! Då ska de bli träning kan jag säga! Jag e så less på att sitta inne och plugga, men det e ju som lika bra att köra järnet och sen ta upp träningen igen. Jag går ju på promenader men det blir kortare och mer sparsamt nu då jag haft så mkt att göra.
Snart är jag ledig, alltså det känns så bra! Jag ska få vara hemma och mysa med Wille, dona på med gården och huset, träna och bara vara.

Nu ska jag ta och göra klart den andra uppgiften så jag kan andas i morgon=) För då kommer Madde och Lo på kaffe=) Ska bli mys. Och Wille som surrar så förbaskat får någon att surra med haha=) Det blir kul.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen! Förstår att du ser fram emot sommarledigheten och få tid till mycket annat än att plugga! :) Bara drygt 4 v kvar nu tills jag är klar, det blir jätteskönt! :) Kraaam

2011-05-02 @ 21:56:29
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0