I feel gooooood!

Igår blev jag äntligen klar med min sista uppgift! Fan så skönt det känns! Nu ska jag bara få feedback av Linda och sen ska jag skicka in skiten=) På måndag väntar en redovisning och sen tar man sommarlov. Oj oj så skönt det ska bli. Få vara hemma med Wille och Jack och bara ta de lugnt och åka och hälsa på kompisar! Äntligen kan man umgås med folk igen.

Snacka om att jag har något super bästigt att se fram emot i heljen. Min My kommer hit! Åh så glad jag är. Hon och Kim ska vara här från fredag till söndag. Jag e så glad att jag snart spricker! Under 5 års tid har vi bara träffats 1 gång som hastigast i ett köpcenter i Sthlm. Det kommer bli så jäkla underbart att få se henne igen! Så på fredag kommer jag typ vara lyckligast!

Förra heljen var man på utställning i Ö.Kalix. Det var himla trevligt, men lite kallt. Man blev så sugen på att själv få ställa ut. Ställde ju ut Alice en gång bara, men nu känner man som att man vill lära sig. Camilla ska få lära mej lite=) Idag e det ju egentligen ringträning men jag e redigt jävla pank (måste spara det jag har till heljen) så det får bli nästa vecka istället. Kanske hakar på Camilla och hjälper henne ställa på Internationella i Vännäs. Vi får se hur det blir. Måste ju lära mej nå innan. Annars känner jag mej inte så hajj på det direkt haha. På utställningen var det massa snygga jyckar. Men jag dregglade mest efter Bullmastifferna. Fasen så fina hundar!! En sån blire! Dom ställde även ut 3 st tjt som var släkt till Alice. Tiken var skit lik henne och jätte fin. Man blev som sugen på en sån igen. Även om dom kan vara riktigt jäkla jobbiga! Men man jagar ju inte så det e ju som bara att glömma. Jag skulle aldrig kunna skjuta. Önskar egentligen att jag skulle kunna det, men nä. Jag skulle gråta ihjäl mej.
Men bullmastiff verkar vara en ras som passar. Lugna och trevliga hundar och förbaskat söta! Johan vill iofs ha en hund med massa fart i. Men jag vette tusan hur det skulle passa in i familjen sen om man ska ha en till unge och ska jobba och allt. Då kan det vara skönt med en lugnare hund. Alla hundar behöver självklart sitt men lite lugn och ro kan man ju behöva. Fast mest av allt önskar jag ju att Jack kunde leva i all oändlighet. Den dagen han inte finns längre vill jag som inte ens tänka på. Hjärtat kommer gå i kras totalt. Hur ska man klara av att leva? Är det liksom ens möjligt att leva utan honom? För mig har Jack lika stort värde som vem som helst. Han är en del av vår familj och han är en del av mig. Till sommaren fyller han 7 år. Och jag som trodde att jag skulle tappa honom redan för flera år sedan. Vilken lycka att få mer tid med denna underbara varelse. Min lilla guldklimp!

Åh nu blev man lite ledsen i ögat. Men nu ska vi se positivt. Jag har alla nära och kära i min närhet och det är så underbart! Skolan är snart färdig! Idag så blir det att ta en skön promenix. Kan behövas! Jag har kommit tillbaka i de duktiga matvanorna igen och jag ställde mig på vågen som fortfarande visade 84 kg. Perfa! Då har jag fortfarande gått ner och jag har inte gått upp en endaste gång. Så nu kör vi! Jag funderar faktiskt på att köra Viktväktarna Online som J-A tipsade mig om. Måste bara få pengar först. Jag äter ju visserligen rätt nu, men man kan som behöva något som puschar en lite extra=)

Jag har en massa fina bilder som vi tagit med den nya kameran och en massa roliga filmer oxå. Måste ta och föra över bilderna till datorn men det får bli en annan dag. 

Tänker en massa på en kompis måste jag säga. Som mest troligt kommer att tappa en fin vän på grund av vårdcentralens stora misstag. Det måste verkligen kännas förjävligt för alla nära och alla anhöriga. Även om jag inte känner den här personen så blir jag ändå så ledsen. Tänk om jag skulle förlora Johan bara för att nån klåpare på vårdcentralen inte tar saker och ting på allvar? Jag skulle bli galen och bränna ner stället. Nu e det ju iofs samma vårdcentral som klantade sig med Johans knä oxå. Fattar inte hur dom kan få ha öppet ens! Jävla skit ställe. Nä usch. Mina tankar går till alla nära och anhöriga som har det tufft just nu. Tänk så skört livet kan vara.


Ta vara på dagarna som ni har tillsammans med era nära.


Kommentarer
Postat av: Din My

Wiiiihoiiii! Mkt kort sms från mig idag! Stressad som fan!!!! :( Hör av mig bättre imorrn!!! Pussar!!!

2011-05-18 @ 17:18:32
Postat av: Ingela

Härligt att du snart tar sommarlov :) det gör jag också om 2 veckor :) Vad bra att du kommit igång med bra mat och träning nu :) Go Lisa!! Kram

2011-05-18 @ 19:20:53
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0