Fy fan va ja e bra!

Ja man måste ju få säga det ibland. Och idag tycker jag fasen att jag e grym!
Två uppgifter är nu HELT avklarade, en ny påbörjad som ska avslutas i morgon. Och sen då... då har jag bara en redovisning kvar och en uppgift. Fast jag kan inte göra den förbenade uppgiften förrän efter den 16e maj. Man ska ha träffa med gruppen först och gå igenom ett dilemma som man sen ska skriva om och som ska läsas av en kamrat och som sen ska skrivas igen. SEN... SEN KAN JAG FAN VA LEDIG! Och tro mej! JAG SKA NJUTA VAR ENDA DAG!
Oj oj oj så taggad jag känner mej till att göra den där ena uppgiften klar ikväll.. typ i natt. Men jag tar den i morgon. Känner mej lite slut i planeten just nu och ska snart gå och sova.

Igår somnade jag klockan 20:00 och sov tills alarmet på mobilen väckte mej klockan 06:15. Snacka om skönt att gå och sova så tidigt. Hade ju tänkt göra det ikväll med, men jag blev så upp i varv då jag blev klar med uppgiften så det gick bara inte.

I morgon kommer Willes morfar hit, min pappa. Vi ska fixa på gården och sen så ska vi även ta och byta ut det fula badrumsskåpet till ett fiiiiint! Mamma o pappa hade tydligen köpt ett för stort skåp på IKEA och till min förtjusning så är det precis det som jag velat ha och jag tror det kommer passa här hos oss=) Snacka om att jag blev glad då han frågade om vi ville ha det=) Jag är så himla glad över att mina föräldrar ställer upp så mycket och Johans pappa ställer oxå upp på oss. Snacka om att man har de bra! Funderar fortfarande på vad man kan göra för att visa sin tacksamhet. Jag tackar dom ju var enda gång och så, men jag skulle vilja göra nåt riktigt fint för dem. Kanske kan knopa ihop nå fina kort på Wille och sätta i en ram eller så:) En fin vinare sitter ju aldrig fel det heller. Och på tal om vin. FAAAON vad sugen jag är på ett glas bubbel. Älskade bubbel. Ska fasen fylla hela vinkällaren med bubbel! Fast då skulle jag typ bli alkis. Visst fasen. Måste ta tag i vinkällaren oxå. Hmmm.. Hur ska man göra där? Ska tänka ut nå fint. Väntar ju värsta feta leveransen av viner nu nästa månad. Helt OKEJ! En flaksa Amarone, några Riseling och lite annat blandat gottigt=)

Jack ligger helt utslagen på sängen här i gästrummet. Han och Johan åkte till sandtaget och det verkar ju som ha gjort sitt haha.

Nu ska jag ta och mysa med Johan i soffan samt luska på lite ideér om vinkällaren. Hoppla! EN VAKEN WILLE kom Johan med nu. Sovmorgon i morgon???

Kommentarer
Postat av: Titti

Hehe jaa men den där färgen är as snygg :) Ska nog gå till frissören och tvinga dem färga den i sommar! :D

2011-05-05 @ 14:33:03
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja precis jag med därför jag la in bilden! Jag tänkte köpa nytt löshår ;) Hoppas bara det går att ordna så det inte blir så hiskeligt dyrt!



Ska vi ses snart babe?

2011-05-05 @ 14:54:14
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Duktiga du!! :) Härligt när du snart får njuta av sommarlov :) det ser jag med fram emot :) Kul med badrumsskåpet, det var nog meningen att du skulle ha det ;) Kram

2011-05-05 @ 18:19:13
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag och sollan kokar ihop tjejkväll med bubbel hemma hos mig! Ja tycker vi ska slå slag i saken och göra något sånt :D

2011-05-05 @ 21:31:53
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0