YES!

Nu har jag vägt mig oxå. 86 kg! Äntligen har våghelvetet rört på sig! =)=)=)=)
Och tack alla goa som gläds för min skull!

Idag kom vi hem från skelle, har varit och hälsat på bror och hans familj. Det har verkligen varit super mysigt, med nyttig men god mat och trevligt sällskap. Vi åt en jätte god sallad i fredags och i lördags åt vi en as good chili! =) Mumsigt som bara den. Sen har vi promenixat och spelat spel och myst på. Wille har haft krångel med sin mage dock, men idag har det varit super bra!

Ikväll är det kördags! Så nu ska jag åka iväg och handla så vi kan äta nå smarrigt innan det är dags att sjunga. Tror vi ska köra Mama I´m coming home idag, ska bli skit kul! Det e verkligen roligt att sjunga i kör. Och det e ju en bra kör, en rock kör!

Nu ska jag slå en pling till Camilla och se om hon ska me och handla.

Hoppas alla haft en riktigt bra helj. Det har jag haft!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att vågen rör sig åt rätt håll :) Kram!

2011-03-27 @ 20:08:42
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0