Uppdatering

Ja Sara ville ha en uppdatering, men det här blir ingen bra sådan kan jag säga.
I heljen har jag fuskat ALLDELES FÖR MYCKET. Har ju en dag på heljen då jag äter lite godare men försöker som ändå tänka på vad jag stoppar i mej. Den här heljen blev inte som de tidigare. Det blev:

Vit chokladmousse
Bruchettas
Pastasallad
Ostbollar
Godis
Coca Cola Light
Nuggets
Coca Cola.

Inte vidare bra, eller hur? Skit helj med andra ord. Sen har pengarna börjat tryta nå jävulst så det blir lite si å så. Men en sak e bra. Jag har lyckats få in ett mellanmål per dag iaf=) Idag har jag dock inte varit vidare duktig med mellis. Ska skärpa mig! I morgon blir det att ta med keso och bär på skolan så jag får i mej 2 mellis=)
Jag har rört på mej 6 av 7 dagar iaf. promenader och gym. Då jag gått så har jag gått minst 1 tim. Så det e iaf något positivt!

Wille har krångel med magen igen. Igår var ingen bra dag alls då han var jätte ledsen och bara skrek i flera timmar. Idag e det bättre, men inte helt bra. Åh vad jag önskar att han blir äldre och slipper det här! Man tycker så himla synd om honom och det e så jobbit då man inget kan göra. Min lilla älskling:/
Ska pröva ge honom Minifom igen nu då. *suck*

Annars så mår vi bra men vi har fått stora problem. Möte på fastighetsbyrån i morgon, med vår mäklare. Åh jag e så arg och jag blir så ledsen. Men men.. får veta mer i morgon. Törs inte skriva ut här vad det hela gäller. E man nyfiken får man väl ringa eller nå haha. Nä som sagt, idag känns det inte alls bra. Men men.... Vi ger oss inte.

I morgon har man skola och redovisning. Sen börjar nya momentet. 2 moment avklare! 2 kvar. Och än så länge högsta betyg och ingen komplettering! He bara hålla tummarna:)

Tillsammans är man stark!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen! Vad bra att du rör på dig med promenader och gym!! Duktigt :) Stackars Wille, hoppas magbesvären mildras snart. Kramar

2011-03-21 @ 20:22:46
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja jättetrist att det inte blev nån parning. Fy så trist, hoppas det löser sig för er!! Kramar

2011-03-22 @ 08:21:18
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Men du är så duktig så klart man får unna sig i bland och de gör vi alla men sen kommer man tillbaka och försöker komma tillbaka i sina spår. Man måste komma ihåg och leva och de handlar om att finna en ny livsstil och då måste man leva på vägen också!

2011-04-02 @ 10:36:11
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0