Riktigt bajsigt!

Vågen står fortfarande still på 88 BLANKT. Jävla skit våg! Jag e på så förbannat dålit humör så det finns fan inte. Jag e så förbannat less så jag har lust att krypa ur mitt skinn och in i någon annan kropp. Skit kropp.
Åh fan. Nej. Idag e det botten.

Träning: Zumba 35 min
plankan 3x10 sek
10, 15, 20 sittupps
Kissande hunden 3x10

Nu blir det en promenad och jag ska gå så förbannat jävla fort så jag stupar. Fan så arg jag e på mej själv! Hur fan kunde jag göra såhär mot min kropp?! Och då menar jag inte Wille utan tiden innan. SKIT.

Ajja i morgon blir det att äta frukost, mellis, lunch, mellis & middag. Tack Sara för samtalet och att du stöttar mig. Det var nära till gråten innan men jag tänkte att fan jag ringer Sara istället för att sitta i bilen å böla.

BAJS DAG!

Kommentarer
Postat av: Kamilla -Oscar 100408 ♥

Börja mäta dig nu så ska du se att det visst händer något och skit i vågen, den står säkert stilla för att du bygger upp muskler!

Kämpa på :)

2011-03-10 @ 21:58:15
URL: http://kamillaaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Så lite så gumman! Det rä bara ringa NÄR DU VILL! Vad kul att du början med plankan och lite sånt. Du ska veta hur mkt musklerna förbränner. Sen lee började med styrken gick hon ner 2 kg. Carin 4 kg det bränner som faan så bara starta emd grunden nu så ska du se att dte släpper. jag stod still i ett halvår. Man hamna rpå en platå. kom ihåg att kroppen frösöker ju spara in på allt som finns! Det komer släppa när den märker att du vill ge den mat regelbundet! =) KÄMPA PÅ !=) Kraaaaaaam

2011-03-14 @ 10:39:15
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Sara

Så lite så gumman! Det rä bara ringa NÄR DU VILL! Vad kul att du början med plankan och lite sånt. Du ska veta hur mkt musklerna förbränner. Sen lee började med styrken gick hon ner 2 kg. Carin 4 kg det bränner som faan så bara starta emd grunden nu så ska du se att dte släpper. jag stod still i ett halvår. Man hamna rpå en platå. kom ihåg att kroppen frösöker ju spara in på allt som finns! Det komer släppa när den märker att du vill ge den mat regelbundet! =) KÄMPA PÅ !=) Kraaaaaaam

2011-03-14 @ 10:39:20
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0