Plugg

Fan va slut jag e. Har pluggat en jävla massa och har en jävla massa kvar. Sjukt less är jag.

Wille älskar sin nya säng! Han har invigt den ordentligt genom att sova typ hela dagen och somnade tidigt som attans ikväll.. klockan 19:15! Älsklingen gav honom mat vid 22 och han fortsatte då sova och sover i detta nu som en stock, snarkar lite gör han oxå=)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. För i morgon blir det mer plugg och promenad. Och såklart lite Zumba!

Titti: ja vi får ta lunchen nu nästa vecka. Vad sägs om fredag?

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag tycker verkligen vi ska ses snart! :)



Förresten, hur är Zumba? Har nämligen jätte länge tänkt beställa det. Ger det nå? Är det roligt? Svårt?

2011-03-12 @ 11:06:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Titti

:) Ja det låter som en bra idé, jag tror att det inte ska vara några problem!

Ska jag komma ut till er och ta med mig min matlåda? Kram!

2011-03-12 @ 14:25:24
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0