God morgon!

Oj så mör jag e i kroppen. Har haft träningsvärk efter löparrundan. Sprang 20 min, snittpuls 165, maxpuls 186 och förbrännde 350 kcal. Snacka om att jag är grymt otränad! Men men... kanske tar mig en löprunda ikväll eller i morgon. Var och red igår dessutom. Jävlar i min baslåda vad det känns idag! Men vilken fin pålle Lexter är. Han kan inte så mycket, men det gör inte mig något. Man kan ju alltid lära! Precis som Rocky... Han kunde ju inget då jag fick honom. Men jäkla va fin han blev sen=) Det känns iaf jätte roligt att sitta på hästryggen igen. Och vilket lugn det är som infinner sig i kroppen. Man är så fokuserad på hästen så man kan bara släppa alla andra tankar. Helt underbart! Ser fram emot nästa ridtur=) Tack Nathalie som låter mig låna honom!

Fick ett samtal igår då jag kom hem från stallet. Mindre najs kan jag säga. Hur ska detta gå? Jag orkar inte tänka på det. Usch. Man får bara ont i magen. Husgorm!

Wille har gett mig sovmorgon till 07:15, eller om det var 07:30?? Ajja, nå sånt. Så man e hyfsat utvilad iaf. Han fick ett bad nu på morgonen och sen somnade han om. Han älskar verkligen att bada så jag tror vi ska låna mamma o pappas badkar nu i heljen. Så kan han få bada lite med mig=) Provade bada med honom då vi var i skellefteå och jäklar vad han tyckte det var skoj! =)

Vad mer har hänt??? Hmm... ja jag har pluggat. En hel del. Är sjukt less. Vill ju hellre vara hemma och mysa med Wille utan att ha en massa måsten hela jävla tiden. Och som jag skrivit tidigare, det e inte lite att göra direkt. Det  e typ tusen uppgifter! Ajja he bah bit ihop. Skriver klart en uppgift till i heljen och sen har jag en individuell kvar och ett grupparbete. Tänkte lägga på en rem nu så jag får vila lite mellan moment 3 och 4. Men men.. får se hur det går. Grupparbetena som vi har haft den här kursen e så stora och kräver sin tid. Jag längtar lite till nästa termin, för då kan jag och Marie bilda grupp och Helen om hon ska läsa distans. Skulle vara så skönt att kunna vara i Boden, hemma hos någon av oss så jag kan ha med mej Wille. Med Wille på skolan får jag inte så mycket gjort, han blir som stressad... för att jag typ blir stressad. Och på skolan har man ingen stans att lägga honom riktigt där han kan roa sej själv. Jag har som sagt en skit bra basgrupp. Men det e jobbigt att åka till Luleå hela tiden och gorma på med Wille. Nu har jag ju turen att Johan ofta kan vara hemma. Men ändå.

Nu ska jag ta och pota på lite här hemma. Sen åker vi och hämtar Ida. Så skönt att få prata ut. Och det är så bra då man vågar öppna sitt hjärta så man kan lösa saker och ting. Det e så det är med riktiga kompisar!


Kommentarer
Postat av: Sara

fan så duktig du är ! =) jäävla avancerat jag fattar inget av detta med maxpuls och shit! HAHA ( är väl flr att jag når maxpuls direkt) usch jag börjar löpa på måndag !=(=(

2011-03-31 @ 15:23:28
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja vi måste shoppa lite heminredning tänk dig gå lös på indiska eller i boden finns det dessutom mkt fint brukar ofta hitta på dollarstore och självklaaaaaaaart hon som haft veckans allehanda brevid gmala lampaffärn nära pumptrget FYFAN man vill ta med hem allt från affärn!

2011-04-01 @ 11:13:51
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0