Träning

Idag har jag varit och sprungit intervaller med Titti. Vi sprang 20 sek, gick 20 sek.. men sen sprang vi lite längre stunder oxå. Läste Aktiv Träning och blev inspirerad hehe=) Så nu kör vi på det. Målet är att i slutet av sommaren orka springa 2 varv,6 km, utan att gå nåt. Så vi får väl se hur det går. Körde lite styrke på det efter schemat jag fick av Ingela=). Gulliga Ingela som ger världens bästa massage dessutom.

Ingela: Jag vill jätte gärna ha massage igen och hur mycket penkisar vill du ha av mej i så fall?

Jag läser en massa nu oxå=) Redan inne påbok nr 3! SLASH. Skulle ju börja läsa den tidigare men det blev aldrig av så nu ska den plöjas igenom. Men jag längtar efter mina 3 böcker som jag har beställt. Vill gärna att dom ska komma, typ  NU.

Ingen agility för Jack idag. INTE pga vädret utan pga en skadad trampdyna. Hatar att folk slänger glas i gräset! *morr* Som tur är så är det inte så djupt iaf. men han haltar lite så det blir vila för honom, får se om han kan på onsdag=)

Snart ska jag lägga in en bild på mej själv, var ett tag sedan. Men jag måste ju se anständig ut. Just nu ligger jag i myskläder, osminkad och seg. Men jag har färgat mina snygga ögonbryn. Jag måse säga att jag e nöjd som attans med dem och Titti som e bra på sånt tyckte dom var snygga hon med=)  HOPPAS jag har råd att göra en fransförlängning innan vi drar på Sonisphere! Så jäkla snygg förlägning Titti gjort. AVIS.

Nu ska jag ringa Erica och sen ska jag ta och göra en äggröra till mellis=) Visst e jag som bra? Jag har ätit som jag ska idag, TYP. Vet att jag äter för lite. Men att få in alla mål är iaf jag nöjd med, än så länge=)


Visst fasen! Jag har en bild på mej själv som jag kan lägga in, älsklingen drog fram kameran en dag då jag var ledsen. Sjysst va? Men bilden blev som fin ändå.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen :) Duktig du är!! Och tack för alla fina ord :) 150 kr vill jag ha för en ryggmassage :) Kram <3

2011-06-20 @ 20:25:04
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: sara den late

åååh vad duktiga ni är !!! =) äggröra fan så avundsjuk jag är på dig !vill verkligen kunna äta det har försökt men kan fan inte få ner skiten måste lära mig haha ! mkt bra mellis !!=) go go go go !! matlådor, matbackar, matboxar you name it! ;) puss !

2011-06-21 @ 10:40:51
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0