Länge sen

Det var som ett tag sedan jag bloggade nu. Men jag är så sjukt trött och försöker få livet att gå ihop. Det var fasen lättare då man pluggade??? Helt konstigt, men då var man igång hela tiden och nu e man som helt slapp och seg hela tiden. Svårt att ta tag i saker och ting.

Men men... vad har hänt sen sist? Inte mycket. Vågen står still på 83 kg... 83,4 för att vara exakt. Jag har fuskat och slarvat och inte motionerat lika bra alls som förrut. Men men. Så länge jag står still så e jag väl OK med det. Inte nöjd, men det är väl OK. Ska köpa proteinpulver som jag kan dricka nu då jag e dålig i maten. Äter bara skit luncher och så, så det måste bli en ändring! Snälla Sara hjälper mig att hitta rätt pulver=) Men jag lovar mig själv att försöka bli bättre med maten.. (som vanligt *suck*)

Wille växer så det knakar och han får numera mjölkfri mat, vilket har gjort susen, han har bajsat själv tre ggr nu denna vecka! Så det e jag överlycklig för=) Han e stark min lilleman oxå! Jäklar vad han e duktig. Han är söt då han försöker sätta sig upp själv=)

Jack och jag har återupptagit agility träningen! Och oj så lycklig jycke! Han älskar de och han e grymt duktig. jag e ju kass och tränar ju inte som man ska, säkerligen. Men Jack e tuff, smart och orädd så vi kör på=) Vi ska ju inte tävla utan vi ska ha kulit ihop. Det är det viktigaste just nu. Även om jag försöker så blir hunderiet lidande ibland eftersom att jag e så sjukligt jävla trött hela tiden. Men tur att man har världens bästa hund som kan slappa lite oxå. Men det e kul att ha 2 dagar i veckan med rolig träning. Sen blir det promenader och sandtaget=) Bada är ju en självklarhet. Men inte så mkt. eftersom att hans tassar blir lidande. Om det nu e det?? Han gnager som ett psyk på dom senaste tiden. =/

1/7 klockan 12:00 ska jag bli tatuerad av Victoria Sundqvist! Snacka om att jag ser fram emot det. 2 st ska vi göra. En på vänster skuldra och en på underarmen=) I LIKE IT!!!! Hade egentligen velat smälla in en till. Men den tar vi senare=)

Nu ska jag kika tv och slappa tills Wille vaknar, vilket säkert är snart. Han sover så lite numera. Därav min trötthet.


Kommentarer
Postat av: Johanna w

K sover också mindre men iaf hela nätterna. Härligt att läsa om er! Jag slarvar också men står still på exakt samma vikt haha! Skönt man inte är ensam om trötthet och träning/matfusk :p



Hoppas vi ses i Gbg snart! Brorsan är metallicas pilot så lite sugen är jag på lite backstagepass men jag tror inte jag orkar så kanske kan ses i Gbg på stan? Puss å klem

2011-06-17 @ 01:12:35
URL: http://bittermelon.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad härligt att det går bra för Wille nu :-) Jättekul att ni kom hit och hälsade på oss! :-) Vi ska komma till er snart när det passar :-) Kraaaaam

2011-06-17 @ 06:17:53
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0