Hum hum

Hap, håller på att förbereda för lunchen... soppa blir det idag. Och älsklingen kommer hem på lunch. Då e det enklare för mig att hålla tiderna och så e det supermysigt att luncha ihop!

Idag kommer prällan hit som ska döpa Wille. Så vi ska surra med henne lite uti det. Går nog fort, för det här dopet ska vara snabbt avklarat. Fan va jag ångrar det här med doperi?! Men men nu kör vi på det. Kasta vatten på ungen och prata gud. Sen e det klärt. Jag har bakat en kaka till prällan oxå så hon ska få fika lite=) Alltid trevligt. Sen e det bra att ha hemma om det kommer besök. Jag e galet bra på att hålla mej från sötsakerna jag bakar. Bara fika då man har besök! Sen skulle Madde komma på besök idag med. Men jag fikar nog bara en gång iaf=)

Idag ska jag även ut och springa. Hejja hejja friskt humör. Bajs vad jag inte har lust. Men UT ska jag. Synd bara att det blir att springa ensam idag. Vill någon haka på så hojta till!

Nu ska jag fortsätta med sopperiet. Ha en bra dag i det underbara regniga vädret. Jag njuter då iaf!

Kommentarer
Postat av: Rickard

nu har jag läst rubriken hum hum hum många gånger;)

hum hum hum

2011-07-16 @ 12:13:57
Postat av: sara

Duktiga du som far t & springer själv ! Se det som en skön egentid !=) HAHA fan så jag skrattade. kasta lite vatten på ungen och prata gud... Fin syn på det hela ; )

2011-07-18 @ 14:25:45
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: idabe,

Lisa! Kan du inte lägga upp några bilder från dopet? :)

2011-11-07 @ 22:31:25
URL: http://duochjagpasant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0