Trött

Idag e jag trött. Drack min morgondrink och skulle ge mej ut på promenad, men Wille ville äta och sedan sova. Så jag ska passa på nu att vila mej då han gör det. Bara ett snabbt inlägg här först.

Det blir att ta sig en promenad senare, då Wille vaknat och ikväll blir det att springa en runda med Marie. Vi springer varannan dag nu och det känns som skönt. Nu jäklar ska jag hålla det oxå. Jag hatar att springa men det e bra som fan för förbränningen, särskillt intervall. Och det blir ju det nu då man har så himla dålig kondis. Så det e ju perfa! Jag har svårt att motivera mej själv och ta mig ut då jag inte har någon att gå med. Men ut tar jag mig, hunden måste ju få sitt oxå. Han e nöjd med sina promenade, men jag känner att vi måste köra agility någon dag här.

Var hos frissan igår och klippte av mitt långa svall. Japp japp. Det blev inte så himla kort men allt det nötta är numera ett minne blott! Men jag hade köpt Sammet MÖRKbrun. Jag kollade bara som snabbast då jag köpte färgen och trodde det stod brun. Så nu e jag MÖRKhårig, rejält. Jaja. Inte lika bra som det jag hade innan. Men det duger. Som tur e passar man i det mesta=) "En skönhet klär i allt" ;) nä skämt å sido. Lite humor får man väl ha.

Nu ska jag ta och vila mej lite innan promenad och Willemys. Slänger in en bild senare om jag har tiden=)


Kommentarer
Postat av: sara

Gud så duktig du är som lyckas varannan dag eller ens flera gånger i veckan ! : ) försök tänkt precis som du skrev hunden behöver sin motion så när du inte vill. gör det för hunden !=) You rock !

2011-07-28 @ 09:25:15
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0