Springa springa springa...

Sitter å laddar inför en löprunda med Marie. Nu ska vi ut å springeli springa. Önskar dock att det hade kunnat regna lite så det blir lite skönare att springa. Och då slipper man flygfän! Hoppas verkligen att vi slipper det iaf! Annars blir det fan att SPRINGA haha.

Wille och Jack ligger och sover så jag passar på att kika lite tv. Ikväll blir det att städa och tvätta och dona på lite här hemma:) Kanske vi tar och städar ur rummet där nere. Det e ju ett förråd just nu men vi ska sätta in sängen där och göra ett liiiitet gästrum. För snart ska Willes rum fixas och då måste vi flytta ner kontoret=)

Det händer en del oxå med vårat tidigare problem. Kan inte gå in på det just nu. Men jag kanske kan skriva om det senare iaf. kan säga som så att det blir en process. Hujja. De var inte det här vi ville, men vi har inget val efter att ha pratat med familj och kunnigt folk. Så nu blir det så.

Undrar vad man ska äta till middag idag? Igår blev det hemmagjorda köttbullar med mackaroner. Riktigt smarrit! Får bli en sallad idag kanske. *suck* Jag e så less på sallad.

Tänker på sötaste Kajsa idag *Kramar

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bra att du springer!! Nästa vecka ska vi springa tillsammans nån dag :) Kramkram

2011-07-25 @ 18:44:54
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Absolut Ingela!! Bara komma! Jag springer varannan dag i veckan med Marie så kom du så kan vi klämma in en extra dag=)

2011-07-27 @ 09:36:17
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0