Ska bättra mig=)

Det var länge sen jag skrev, I know. Men det har varit så mycket här hemma. Wille växer så det knakar och har börjat krypa den 17e juli=) Det går som undan! Vi har även byggt altan här på baksidan och det blev himla fin fint! Så nu ska det betalas och sen ska vi se vad det blir att köpa för möbler sen då=) Det ska bli roligt!
Jack mår som en prins och vi är ute och promenixar en hel del. Dock har vi tagit det lite lugnare nu i värmen för han pallar inte riktigt att gå så långt. Gamlingen. Han börjar som bli gammal av sig, tycker om att känna lugnet. Idag var han väldans söt då vi nattade Wille, Johan drog upp speldosan och släckte ner i rummet och Jack gick och la sig bredvid spjälsängen på mattan. Önskar verkligen att jag hade haft ett kort att lägga upp men jag ville inte tända och störa då dom låg så sött där inne. Mina älsklingar!

Igår var jag och Erica på WP-tävling i Skellefteå. Det var trevligt att träffa Kajsa och JennyAnn igen och surra lite. Riktigt goa tjejor!! Man saknar det en hel del så jag vet inte om man kanske skulle ta tag i det igen och köra lite WP:) Vi har ställt höga krav på våra hundar här i Boden, det märkte man tydligt då man såg tävlingen. Snacka om att vi haft kanonhundar!! En del ekipage på tävlingen var en fröjd att se, vilket sammarbete!! Men vissa var ju bara rent ut sagt tragiska! Varför väljer man att tävla med en hund som inte ens tycker det är det minsta roligt? Och varför väljer man inte att bryta sin hund som hoppar och skriker? Då man ser det med egna ögon så kan man verkligen förstå varför folk tycker illa om sporten. Men då man ser JennyAnn och Fella dra med ett härligt och glatt samspel så kan man inte annat än bli sugen! Kajsa och sina var superbraiga dom med och gav inspiration! Nu blir det nog att ringa nå samtal till bruttorna:)

Jag och älsklingen har myst på en massa den här veckan = snask. Fy bubblan. Nu måste jag ta mig i kragen igen:) Men promenixerna e tillbaka och det känns riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0