Shopping!

Oh det var länge sen det blev shopping tycker jag, så igår blev det en hel del. Köpte skor åt oss alla tre. Jag fick ett par nya Ed Hardy; dock har jag svårt att välja ett par så jag ska köpa ett par skor i månaden nu tills jag har dom jag vill ha hehe. Dom e så snygga och jag har ju redan ett par sedan tidigare så jag vet att dom e sköna oxå. Sen fick Johan och Wille varsitt par etnies! Lika dana. hihi så jäkla gulligt.
Jag drog på Åhléns en snabbis med Camilla oxå. Där inhandlade jag rouge från Clinique, samt ett läppbalsam och handcreme. Självklart Clinique. Dom har ju 50% på hela butiken så det vore ju idioti att inte åka dit och handla. Clinique e ju ganska dyrt så nu har man gjort en del bra klipp! Annars har man inte samma möjligheter att shoppa. Så TACK Åhléns! Mitt badrumsskåp ser trevligt ut måste jag säga.




Wille fick även lite leksaker igår, ett lok från BRIO och även en sån där låda man ska sätta klossar i, den var oxå från BRIO. Jag gillar verkligen BRIO, bra kavlité på sakerna. Och så gör dom fina grejjer. Ska kanske köpa deras spjälsäng oxå. Snart ska vi börja med Willes rum tror jag. Det kliar i fingrarna. Och sen e det ju bra att börja smått så behöver man inte köpa allt på en gång? Eller vad säger du älskling? ( Jag vet att Johan läser min blogg hihi)



Idag ska jag åka med mamma o pappa för att beställa maten till mammas 60års kalas:) Det blir världens goaste Thaimat! Jag har ätit deras catering förrut så jag vet hur jäkla smarrig maten är. Det ska bli en fröjd måste jag säga. Efter det pratade mamma om att åka på H&M, men jag får se om jag följer med dom dit. Blev som sagt en del shopping igår och ska köpa en del skolböcker. Så jag måste hålla lite i pengarna iaf. Även om jag behöver kläder. Men jag ska ner i vikt nu oxå.

Yes. De här med vikten som vanligt. Men jag e taggad, mer än nånsin nu. Då man e van att se ut som en blåval som inte kan röra sig så blir man taggad då man äntligen kan gå som folk haha. För två veckor sedan stod vågen på -14 kg. Så jag hoppas att den rört sig neråt då jag ska väga mej igen ikväll. Vi ska käka middag hos mamma o pappa och det e där jag brukar väga mej.

Nu ska jag mysa ner mej med Johan och Wille som ligger här bredvid. Jack snarkar för fulla muggar här bredvid mina fötter. Snacka om att det e varmt!!! Men jag är lycklig att jag har min underbara lilla familj. Snacka om att man e lyckligt lottad.

Hoppas alla får en bra dag, det ska jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0