Mys med familjen

Idag myser vi på här hemma på hög nivå. Det blir skräpmat från Rönnkan och sen ska vi spela lite spel och se tv. Bara slappa! Så himla skönt. Jag hade först tänkt va nyttig och äta Cesar sallad... men nää. Nån dag kan man ju få va onyttig!

I natt fick jag sova hela 7 tim eftersom att älsklingen gav Wille ersättning. Helt underbart! Nu ska jag orka va vaken i natt om Wille vill de. Men han har varit duktig på att sova nu=) Dock gör de asont att amma just nu, så det är tårar då och då haha. Fast jag hörde av grannen att det ska gå över om nån vecka, tack gode gud! Annars hade jag slutat amma.
Wille växer massor, shit asså. Och han e så söt just nu då han ligger på älsklingens bröst och sover. Jag blir så varm i hela kroppen, min familj. Jag är så lyckligt lottad.

Den här heljen blir det mys på hög nivå. Ska kolla lite skolgrejjer oxå. På tisdag har jag skola och Wille ska få följa med. Jag har heldag, men jag kommer nog inte orka stanna hela dagen.

Hoppas alla får en mysig helj. Det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att ni har det bra :-) Kramkram!

2011-01-15 @ 15:58:39
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Ma.links

Trevlig kväll på er lilla familjen och grattis igen till lille Wille :)

2011-01-16 @ 20:05:32
URL: http://malinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0