Lite småtrött sådär

Här händer det inte så mycket just nu... därav lite bloggande. Jag e hemma med Wille och myser på om dagarna. Vi är ute och går med vagnen så att både Jack och jag ska få vår dagliga motion.
Wille är numera vaken mellan 3-6 på morgonen nu oxå, sådär lagomt trevligt. Tur för honom att han är så himlarns söt säger jag bara haha=) Men jag börjar bli trött, måste bli bättre på att sova när han sover på dagarna.
Jack sköter sig super fortfarande och han har blivit lite valpig av sig och har en massa härlig energi.

Jag har det jag gör om dagarna med andra ord, men jag trivs. Jag älskar min lilla familj!

I morgon är älsklingen ledig så då ska vi mysa på och dona på här hemma. Nu myser vi med baguette, GOräkor och romröra till Beck. MUMS.

Vågen visade -14 kg förra veckan. Undrar vad den visar nu?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mys med en liten plutt! :) Tänkte höra ifall du skulle orka med besök nån gång, jag och Emil vill komma förbi och hälsa på er och kika på lillskatten! :)

2011-01-12 @ 09:51:36
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0