Wille 6 veckor

Idag blir Wilmer 6 veckor! Det firade vi med att sova 6 tim i sträck i natt! Woho! Det tackar mamma för:) Det behövdes kan jag säga, för idag ska jag STORstäda hela huset. Och då menar jag STORSTÄDA! Allt ska ut ur skåpar och garderober, tvättmaskinen går på högsta nivå och jag ska strax ställa fram alla medel jag behöver för att göra hemmet skinande rent! Jag ska ut med täcken och överkast och hela faderallan. Men jag e inte sugen haha. Inte för fem öre. Men Willes morfar kommer hit och är barnvakt undertiden, det behövs verkligen om jag ska hinna med allt det här.
Sen ska det hinnas med en promenix oxå, eller så kör jag lite lydnad med Jack här ute`, vi får se.

Har pluggat idag oxå. Så nu e båda gruppuppgifterna klara och jag har lämnat in en av dom. Någon annan i gruppen skulle lämna in den andra:) Jag har haft tur med min studiegrupp, trodde aldrig jag skulle hitta en bra. Eftersom att den gamla jag haft har varit helt underbar så förväntade jag mig inte mycket. Men dom här tjejerna är jätte bra dom med, förstående oxå! Så jag får plugga hemifrån då jag inte kan ha hundvakt och måste ha Wille. Wille var ju vaken hela tiden sist så då fick jag lite gjort, nu då jag pluggat hemma har jag verkligen kunnat bidra med en del till våra arbeten och det känns ju som skönt. Vill inte att dom ska tro att man e en glidare som inte gör sitt!

Jag äter btw inge godis nu! Jag e skit duktig! Godis äter man på lördagar och samma sak med onyttig mat. Nu e det den slanka linjen. Allt fläsk ska bort! Och jag e taggad till tusen! Dock tycker jag det e svårt att hinna med allt man vill. Men man får pussla och ha framförhållning, då går det!

Nu ska jag dra ut alla sängkläder på vädring, ställa fram alla skurmedel...Ja, nu är det bara att sätta igång helt enkelt. Wille sover och sen kommer pappa hem klockan 18 och morfar dyker väl upp där ikring han med!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nå vad duktig du är på att hålla dig från godis!! :) Jag kan behöva lite av den motivationen också! Om du nån dag behöver lite egentid till vad som helst, eller vill plugga ifred så får du komma och lämna av lilleman här, jag är gääärna barnvakt nån timme! :) Kraam!

2011-02-02 @ 23:00:34
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0