Vaken...

Sitter å väntar på att Wille ska vakna och vilja ha mat. Men ju längre tiden går, desto bättre. =) Wille vaknar oftast vid 2 men han åt tidigare ikväll..attans. För han har börjat sova från 2-6 och då tar Johan morgonen så jag får sova. Men men... Nu låter det som att det e matdags!=/ Falskt alarm! *pust*
Iofs skulle de va skönt om han åt nu, så jag fick sova lite.

Idag har jag pluggat och avverkat ett arbete, bara två kvar att göra nu tills nästa moment börjar den 22 feb. Fy fan så uppgifter det är den här kursen! Jag undrar lite hur jag ska klara det här? Börjar bli tveksam. Uppgifterna till moment 1 har varit hyfsat enkla och nu i moment 2 blir det värre! :S Jaja. Bara bita ihop och göra de bästa man kan. Hoppas på att man slipper komplettera. Hela kursen e 4 moment så jag undrar hur många uppgifter man ska skriva, de e ju typ 4-5 st/ moment! Galet asså.

Nu ska jag kika lite Tv! Borta Bra, hemma värst visas nu iaf:) den e som bra. Vet inte vad den heter på engelska.

Så meningslöst blogginlägg men va fan ska man göra haha



Världens bästa vän


Kommentarer
Postat av: Johanna w

Hej Lisa! Verkar som han sover rätt bra nu lillemannen! Du jag funderar på detta med att plugga och vara med bebis.. Jag ville gå några kurser men det står på försäkringskassan att man inte får studera med mammapenning (vilket jag har). Tänkte jag kollar hur du löser det som vet hihi. Du kan skriva på fb sen om du vill svara mer anonymt :) puss å kram på er!

2011-02-17 @ 09:18:11
URL: http://bittermelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0