Utvilad=)

Jag måste ha världens bästa karl? Vaknade vid klockan åtta och var så skönt utvilad. Älsklingen klev upp med Wille vid 4 tiden och gav honom mat. Så himla skönt det var att få sova ut lite. Så idag blir det lite plugg nu eftersom att Wille håller på att somna nu.. Hade påbörjat städningen men han ska få somna ordentligt innan jag dammsuger sovrummet, det e förstås det rummet jag har kvar hmm... Sen blir det att storstäda lite för i heljen väntar vi ju besök:)

Synd att det är så himla kallt ute idag, då kan jag inte promenixa med Wille och vagnen. Jack gjorde sina behov och sen vände han hem haha. Så det är inte så uppskattat att det är kallt. Men efter middan kanske jag tar en promenad då Johan kommit hem, sliter på Jack hans skor och täcke, då ska han nog kunna haka med ut=)Hade mina funderingar på att dra en sväng på Step In oxå och köra lite på crosstrainern där. Som Marie skrev i sin kommentar: den ger en hel del. Jaja jag får se. Vägde mig igår och vågen visade 90.0 kg, sedär! Då är det bara 25 kg kvar nu då. *fy fasen* Men he bah bit ihop!

Idag ska jag göra baconinlindad kyckling och ris till middag. Först hade jag tänkt köra på bulgur istället, men den e slut. Kanske ber älskling köpa det. Till gör jag en sås på Creme fraiche och lite chilisås och kryddor. Det e himlarns gottit. Lite vitlök oxå=) Blir inte lika nyttig middag idag. Men men..

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0