Pluggeli plugg

Huu så trött jag är... men nu har jag pluggat hela kvällen och fått klart två uppgifter! Så himla skönt. I morgon blir det att göra klart lite mer så man får undan lite och kan va ledig innan det kommer mer uppgifter. Det är 4 eller 5 moment i kursen och 5 uppgifter typ per moment! Så det e en hel del att göra, fast uppgifterna e himla enkla:)

Wille har sovit hela dagen nästan, men igår var han vaken hela dagen så nu tar han igen lite tror jag. I natt sov han hyfsat bra och på morgonkvisten hade han pruttigt en massa så då låg han å prutta och knorra i sömnen, vilket resulterade i att jag inte alls kunde sova! Och jack hade placerat sig i sängen han med och tog en massa plats! Nä jag ska inte ha varken hunden eller Wille i sängen då man ska sova. Vi sover dåligt allihop, utom Jack. För Wille sover inte alls bra hos oss heller jämt, vissa gånger sover han jätte bra i sängen och andra vaknar han då man rör sig osv. Han sover helt enkelt bäst i egen säng. Har kommit på bästa sättet för att han ska sova bra i sin säng nu oxå: vi läser Barbapappa och så sitter jag bredvid sängen tills han somnat. Det funkar finfint! Men igår fick jag läsa boken ca 30 ggr. Haha. Första som somnade var JOHAN! Wille somnade men vaknade för att bajsa så jag fick läsa om igen och igen och igen......Ja ni fattar! Men han tycker om då man läser, han ligger och kikar och lyssnar, suger på tutte lite oxå. Men den ploppar ju ut så man får sitta och hålla och gorma, men men. Han lär sig ju så småningom:) och han gillar sin tutte.

Älsklingen är ute med Jack på en prommis eftersom att jag har pluggat, men i morgon ska jag ta mig en svänga med hund och barnvagn på dagen. Bara det inte blir kallare!

Ikväll har älsklingen utlovat massage, fy tusans så skönt. Det behövs för jag misstänker att jag håller på få näckspärr. Kändes som jag skulle få det idag men jag har försökt massera själv och röra försiktigt på huvudet. För nackspärr vill jag fasen inte ha! Då blir det att åka till morfar så han får hjälpa.

Nu ska jag se Familjen Annorlunda:) Himlarns bra program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0