Mina mål

Med tips från Sara så bestämde jag mig för delmål i min viktnedgång och att jag får belöna mig själv:)

Startvikten var 106 kg och nu väger jag 89. Så vi kör från och med NU.

85 kg- får jag börja gå till frissan igen haha
80 kg- köpa nya skor
75 kg- Fixa naglarna
70 kg- Nya träningskläder
65 kg- Tatuering och kanske väskan på Hansens/Hanzens(vet int hur dom stavar) OM dom har kvar den

Mitt slutmål är alltså 65 kg.

Mina matdagar ser jätte enformiga ut just nu men såhär blir det idag:

Frukost: 2 kokta ägg
Lunch: Sallad från Oregano, inget bröd. Mineralvatten.
Mellanmål: Shake med 1 ägg, 2 apelsiner och 1 dl mjölk. GOTT!
Middag: Gröt

Äter gröt till middag idag då det blev sallad till lunch.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Att ha mål är jättebra!! Du klarar det galant Lisa! :) v9+10 är jag på tjejgymmet så då kan du kika in och provträna där nån dag :) Kraaam

2011-02-17 @ 18:06:41
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Miii

Det är ju bra och ha delmål! verkligen, då har man inte så stor press från början, då äre bara och börja lite smått och så får man jaga varje del mål för sig :) Bra! Men jag undrar när fasen de ska bli varmare, saknar ju promenaderna.. jobbigt! Hur ska du träna? Kramar

2011-02-18 @ 10:26:44
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna W

Heja Lisa! Kämpa på! Jag kämpar men det märks att musklerna i magen fortfarande sitter långt ifrån varandra så magen ser rätt slapp ut haha, men detta fixar vi fan!! :D kram

2011-02-18 @ 23:48:04
URL: http://bittermelon.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan så glad jag blev när jag såg dina delmål! Kom ihåg ingen shopping där emellan ;) du är superduktig och jag blir så glad !! Förlåt att jag inte hört av mig i helgen men jag fick oväntat besök ! : ( Hoppas helgen gått bra med maten !! du ett tips på malins nya blogg har hon skrivit vecka för vecka hur hon gjort med träningen för mammor! bra för magmusklerna.. och jag förstår dig HELT OCH HÅLLET vad gäller den där dagen! :) den dagen jag får en bebis får du peppa mig !!;)KRAM ! zumba på !!

2011-02-20 @ 12:19:32
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0