Korv är blä!

Har ätit två bullens till lunch. Uäck! Fasen va vidrigt det är med korv. Men jag var tvungen, fanns inte mkt till mat här i hemmet idag. Iaf inge nyttigt. Måste handla! Kommer då aldrig mer käka korv iaf. inte någon typ av korv. Huuu. Nä fy tusans. I förrgår åt jag en himla god sallad som jag slängde ihop lite snabbt.

Receptet:
3 skivor Jägerskinka
RomanSallad
1/2 Avokado
Parmesanost
krutonger

Lite Cesar-sallad-dressing på. MUMS!



Man kan ju ta bort krutongerna så blir det nyttigare, men gott vare!

Jag vägde mig hos BM igår oxå. Har gått ner ett kg sedan förra veckan och då jag vägde mig så hade jag precis ätit en gröt:) Åh så himla bra födelsedagspresent till mig själv hihi=) Så nu står vågen på 88 kg! Fasen asså-18 kg sedan december. Känns bra. Men jag måste ner till 65. Fy fan va kämpigt det känns just nu. Men he ba bit ihop!

Wille ligger här och sover och myser, han ler där han ligger nu. Kanske killas det i magen eller så drömmer han väl om sin underbara mamma ;) haha

Nu ska jag ta och se lite tv.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh vad glad jag blir för din skull grattis grattis! :D Men du! Nu ska du tänka att du ska INTE gå ner dessa sista kilon så fort. dessa ska du MAX ta ett kilo i veckan. MAX!!! Inge mera då plockar du för mkt vatten och nödvändiga muskler också! Sakta men säääkert is the shit! du är så jävla braaa!!

2011-03-01 @ 15:23:26
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0