Det är synd om miiig

Haha nä, bara lite. Har haft sprängande huvudvärk hela jävla dan. Börjar bli lite less. Man blir som så seg och trött. Jag har precis sett BB och väntar på att få ge Wille lite mat innan jag går och sover. Nu är det plastikdoktorerna eller vad det nu heter.

Vad tycker ni om plastikkirurgi?
Själv tycker jag att det är förträffligt bra, man kan fixa till lite skavanker och göra sig lite vackrare. Jag kan tycka att det kan va snyggt att va lite fixad sådär, men då menar jag inte som tex. Kissie. Det får inte bli för mycket!

Wille sover jätte bra nu på nätterna och han e mer och mer alert när han är vaken. Igår hade han sitt första läkarbesök och doktorn tyckte minsann att han var superstilig och att han var stark i kroppen:) Klart vår lilla kille är en snygging. Mammas lilla älskling:)

Idag har vi varit ute med barnvagnen en timme. Jack tyckte det var för kallt trots att det bara var -13 ute. Men jag tror att han har förstört sina tassar lite i höstas då han hade problem med sin svamp. Tur att vi köpt skor. Han får ha dom på nu då det e lite kyligare helt enkelt. Ska smörja in hans tassar lite oxå så trampdynorna blir lite bättre med. Tänk att han blir 7 år nu till sommaren. Det trodde jag verkligen inte för ca 3 år sedan. Jag kan inte sluta lovorda honom och hur snäll han är med Wille. Jack är en hund som skänker oss så mycket glädje och varje dag får man uppleva något tillsammans med honom. Jag bävar verkligen för den sista dagen vi har tillsammans.
Wille har börjat kika massa på Jack och så skrattar han. hihi. Han gillar sin stora lurviga kompis=)

Älsklingen ligger redan och sover. Han ska jobba i morgon. Jag tror det har varit bra för honom att få vara hemma själv med Wille dom här två skoldagarna som jag haft. Så att dom har fått knyta an lite och få egentid:) Idag blev det att smita hem från skolan efter lunch, jag har en massa att plugga! I morgon blir det att lägga näsan i boken och plugga på så bra man kan. Jag e inte sugen, men det är så mkt att göra nu.
Alla kompisar får ursäkta men jag har inte så mycket tid att umgås just nu och det blir nog inget födelsedagsfirande. 26 e ju som ändå inge att fylla tycker jag.

Nu ska jag se lite tv och vänta på att Wille ska vakna. Igår åt han dock sitt sista mål vid 7 och sov typ 6-7 timmar! Men jag ska försöka smyga i han lite mat strax.

Hoppas alla har det bra i kylan! Nu e man som gode less. Men till heljen ser det bra ut! Då ska jag röra ännu mer på fläsket hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0