Söndag fast måndag=)

Jag som trodde att det var skola idag=) Men vilken underbar överraskning jag fick haha att det inte var det. Idag har vi myst på tillsammans och tagit en promenix hela familjen. Vi träffade Josefin och Tobbe som var ute och cyklade, det var så trevligt att träffa dom för det var himla länge sedan sist. Tänk att dom varit tillsammans i 10 år? Helt galet. Dom har dessutom gått i samma klass i 9 år då vi gick på Brönja. Det var som lite lustigt ändå att stå och prata där. Jag och Johan har ju gått i pararellklass i 9 år, han gick med Josefin och Tobbe. Det e ganska kul ändå=) Då vi kom hem så hängde jag ut lite tvätt och vi har mest bara myst idag. Sett film och surrat på. Jag älskar sånna här dagar, då vi bara är och rår om varandra. Wille har haft en toppendag och varit glad hela dagen, surrat å haft sej en massa=) Han e som rolig den här lilla killen. Han surrar ju i ett och skrattar, sen då han ska sova e det ett himla sjå med att mysa med snutten haha. Det e så gulligt. Min lilla älskling.

Jack har varit seg idag oxå men vi har härjat lite och gossat=) Jag har skrivit det förr men jag skriver det igen. Han e så himla fin med Wille. Över förväntan. Jag är så stolt över min hund och jag måste ju få skryta om han lite=)

Älsklingen var himla snäll i morse. Jag tog Wille mellan 7 och 8, sen fick jag sova till 12!!! Så himla skönt. Men det behövdes eftersom jag sovit dåligt på natten. Min rygg är redigt paj kan jag säga. Men jag ska försöka träna bort det. I morgon ska jag på gymmet och träna så mkt jag bara kan haha. Jag hakar på pensionärerna. Och efter det åker vi förbi min moster och kikar på en fåtölj:) Jag hoppas den e fin för då köper vi den. Då e som vardagsrummet helt komplett!

Husgormet fortsätter. Eller ja, snarare inget händer. Men i morgon ska vi kolla upp med ett proffs vad som ska göras, eller hur vi ska gå till väga i detta elände. Det e som så tråkigt för alla parter och man vill ju ingen något ont. Men samtidigt måste man tänka på sin egen ekonomi. Så e det ju. Men det tynger som på en allt det här.

Måste ju gratta Camilla som fick 7 friska valpar idag=) Greta var duktig och födde valparna naturligt. Den första kom på väg till Gammelstan, den ploppade ut i Sävast. Sen kom det 6 valpar till utanför Djursjukhuset. 5 tikar och 2 hanar. Alla var tigrerade utom en gul med svart mask och en skäck:) Längtar jätte mycket efter att få snosa på dom små och se hur dom ser ut! Så kul för Camilla och så skönt att det gick bra för Greta. Man har som varit orolig såhär de senaste dagarna för hur det ska gå. Men 7 frallavalpar kom det iaf=) STORT GRATTIS!!!!


Lika som bär:)


En fullt normal hund:)


Det finaste som finns! Oj vad jag älskar dig Wille!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Visst är det härligt med glada överraskningar :-) Låter som ni har det jättebra och mysigt :-) Hoppas det löser sig med husgormet snart!! Fina bilder på dina älsklingar :-) Kramkram!

2011-04-25 @ 20:36:14
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag hittade min sparkcykel på blocket :-) de ligger oftast kring 2000 kr om man tar en äldre modell som jag har. Jo jag har haft det toppen hemma! Jaa vi måste verkligen ses så fort det passar! Kram

2011-04-25 @ 21:55:32
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Miii

jo de var mysit att rå om varandra lite idag, såg Red riding hood :) men nog saknade man o tänkte på sin plutt en del.. :)ser att ni verkar haft en mysig dag också, vad härligt :) så söt han e Wille! Kram på er.

2011-04-25 @ 23:05:26
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0