Pluggar och gnäller lite till

Happ slut på lunchrasten nu då. Bara sätta igång med det jag höll på med. Sitter å läser litteratur till grupparbetet och samtidigt filar jag lite på min artikel som jag ska skicka in ikväll. Wille sover och Jack vandrar runt i hela huset.. Bra dag. Not.

Johan ska dessutom jobba extra vilket resulterar i att jag inte kan åka på skolan om inte mamma o pappa kan va barnvakt måndag eller tisdag till veckan. Måste ringa uti det, typ NU.

Asså jag e så less idag. Kan man inte bara få dra ett täcke över skallen?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas det går bra med skolarbetena och att du kan åka till skolan till veckan!

Blåsigt här nere idag men annars fint vårväder. Min skolvecka är nu slut :-) Kramar!

2011-04-07 @ 13:02:58
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0