v.23 +4

Bebisen e verkligen alert asså. Och det e lite småläskigt måste ja säga. Den rör sig dag som natt. Och det e lite våldsamt ibland, men jag vet ju att han lever så! Haha.
Att vara gravid är inte lätt. Det har iofs ingen påstått heller. Men nu börjar de bli kämpigt med känslor och hormoner. Kroppen får jag acceptera oavsett om jag vill det eller ej. Jag blir inte mindre, kommer inte bli det inom en snar framtid heller. Så e det med det. Men känslorna är riktigt jobbiga och jag känner mest för att stänga in mej och bara vara. Det är mkt som händer. Jag har en art-tenta nu på fredag. No fun at all! Och jag har ont och jag e gnällig. Jag flyr till Ida för att Johan och hans gulliga brorson ska kunna härja fritt här hemma. Och så att jag kan plugga och klara tentan. Klarar jag den inte, ja då kommer jag inte bli så mkt gladare.

I morgon ska jag och älsklingen åka med gullungen och bada iaf. det ska bli så skönt att få röra sig i vatten igen. Funderar starkt på ett simkort! I Grekland badade jag dagarna i enda, låg inte mkt i solstolen direkt. Jag älskar verkligen att bada, det har jag alltid gjort. Så jag ser fram emot morgondagen i Piteå på havsbadet. Inte havsbadet ute... vi ska bada inne! Det blir mys och så kan vi käka nå smarrit och ha skoj. Jag behöver ha kul!

Jag är så himla glad över alla fina vänner jag har. Efter att ha varit borta en vecka får man både sms och inlägg på FB om att man är saknad. Gravid och känslig som man är så fällde jag självklart en tår. Man ska vara glad över dom vänner man har. Jag har en del nyfunna vänner, som jag kanske inte kommit så nära än, men jag e så himla glad över alla nya och gamla vänner som jag har. Ni vet vilka ni är och jag är så tacksam över att jag har er.

Där emot så e jag inte vidare sällskaplig av mej för tillfället. Som jag skrivit ovan så är det mkt skola och mkt hormoner som fyller min skalle. Jag är då hellre ensam en stund. Jag vill ha mina vänner kvar.

Jag har haft det super bra i Grekland och hade jag inte längtat så enormt efter Jack så hade jag kunnat stanna en vecka till, MINST. Men jag har blivi brun hehe och det känns förbenat skönt att fåå lite färg. Fet och brun e ju så mycket bättre än fet och blek eller hur? Min hy är strålande just nu och det tackar jag gudarna för!! Den e slät som en barnrumpa.

Nu ska jag ta och vänta på Idol... Grannen var gullig och bjöd över mig på äppelkaka, men älsklingen ville se Idol med mej. Nu har han dock besök så jag undrar vad han tänkte? Ajja. Grannen finns kvar och Idol kan man se på TV4 play. Tack för de me.





Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen! Vad härligt att ni fick en fin vecka i Grekland med mycket bad :-) hoppas tentan går bra. Kramar

2010-09-14 @ 22:13:03
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0