Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon och det behövdes efter gårdagens valvaka. Vem fan e så dum att dom röstar på SD? Jag skulle tro att det är dom som e okunniga, men vem vet?
Vi var hos Johans syster igår och åt asgod hemmagjord pizza! Sen vart den pavlova och cheesecake till efterrätt! En toppenmiddag med andra ord. Jag somnade efter 21?? i soffan, vaknade med panikont i magen. Så vi rejsade hem och jag spydde och mådde skit. Idag mår jag toppen! Jag tror jag åt för mycket och bebisen rörde sig som en orkan i magen... ingen bra combo:/

Jack e pigg och alert men måste till veterinären nu på fredag. Jag trodde tassarna blivit bra, men icke de. Tillbaka på ruta ett nu igen. Klockan 11 på fredag blir det vetten. Känns banne mej onödigt då jag vet vad det är, men jag måste få nåt utskrivet åt lilleman så han inte äter upp sig själv.

Skola idag, vi ska vara på Teknikens Hus. Nu ska jag skynda mig och ta en dusch, tiden rinner iväg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med besök på Teknikens hus. Hoppas dagen blev bra. Kram

2010-09-20 @ 14:59:23
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Titti

2010-09-20 @ 20:52:13
Postat av: Titti

Haha du fick visst en tom kommentar:)



Hur är det med dig gumman?! Jag tycker vi ska ses någon dag och mysa! Skulle gärna börja på stan med en kaffe och sen typ umgås hemma hos dig eller mig bara du och jag. Har ju inte träffats på ett tag nu:(



Ja hur fan kan man va så jävla dum och rösta på SD! Men det var på ett sätt tur i oturen, för nu har inte Moderaterna majoritet i riksdagen!



Jag har lite skvaller också! ;D HAHA PUSS

2010-09-20 @ 20:55:02
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0