Tenta i morgon

Uscha. Jag har tenta i morgon. Det har varit drygt as hell att plugga till den och det är inte det lättaste som berörs heller, naturkunskap. Snacka om att jag inte alls är intresserad av skiten samt att det e jobbigt att plugga då man e så himla trött.

Det blir lite sömn nu för tiden då bebisen ligger och trycker på kissblåsan e upp ca 5-6 ggr per natt och har kramp i benen och restless legs som vanligt. Men jag ska egentligen inte klaga, det finns dom som har det värre under sin graviditet. Faktiskt. Jag har inte spytt en enda gång och jag mår bra i övrigt så jag ska välla knipa, men man kan inte låta bli att klaga lite. Idag hade vi redovisning i skolan och då var den lilla väldigt alert! Han for omkring i magen som en liten tok och sparkade och hade sig, haha. Inte vidare skönt det heller, men då vet jag ju att han lever och mår bra=) Min lilla prins.
Vi köpte en fet barnvagn igår oxå, beggad! Nypriset var 9000:- och vi fick den för 3800:- =) En bra deal. En Emmaljunga i svart skinn! As fin, typ finaste. Jag e helnöjd. Det e smart att inte stressa, att vänta lite.
Sen tänkte vi ju köpa ett skötbord med mamma o pappa kommer att köpa det åt oss i julklapp. Ett från BRIO. Bättre än IKEAS dynga. Jag har inget emot IKEA på det sättet, dom har snygga saker! Men jag e så besviken över de möbler vi köpt där ifrån så jag vill inte köpa nå mer sånt. Där emot shoppar vi ju en massa annat där som jag gillar. Sen har inte IKEA riktigt vår stil heller så det kan ju vara lite därför.

Nästa helj kommer Arvid och ska vara med oss, det kommer att bli mys=) Och vi ska även och fira älsklingens syster som fyller tant, 40 år=) Hon kommer få en fin fin present iaf. Men jag vette tusan om jag kommer vara där så länge? Nykter, gravid och trött. Ingen bra kombo för en fet fest! Fast lite mat å tårta ska ju slinka ner förstås haha. Sen om jag ska vara ärlig så känner jag ju typ ingen där heller och det gör mig lite blygis. 50 pers e bjudna. Uj uj vilket kalas=)

Jag kan tipsa alla om att köpa en OnePiece faktiskt. Jag bor i min. Det kan ha å göra med att den är bekväm och jag blir inte mindre direkt, men den e så sjukt skön. Ett måste att köpa för den som e gravid, och det bästa är att du kan använda den efteråt eftersom att storleken anpassas efter längden! Och den ska va lite baggy=) Den kommer dessutoom att vara guld att ha på sig då man ammar.

Jack mår för övrigt toppen, snarkar som en liten gris just nu=) Vi har kört lite godis sök här hemma och varit ute på prommis. Men det har varit sparsamt med det nu då jag pluggar tenta. BAJSTENTA! I morgon ska jag och Jack ta en ordentlig promenad och njuta=) Jag längtar efter tid med min söta jycke:)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Hålle tummarna hårt att tentan går bra!!! Skönt när du får mer tid med Jack :-) Kan tänka mig att det är jobbigt med en alert prins i magen. Vad skönt när han kommer ut till er istället :-) Imorgon åker jag äntligen hem på höstlov!! Blir väldigt najs :-) Kram!

2010-10-28 @ 21:59:32
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0