BarbaMamma- Thats me

Snart går man in i vecka 30, nu på fredag närmare bestämt. Det känns som bra. Det som känns mindre bra är dock att jag typ inte får sova nå. Man blir som lite trött. Och sen så har jag praktik nu och en tenta att plugga till! DET och lite sömn e liksom no big hit! RLS driver mig till vansinne och hade jag haft en såg under kudden hade jag kapat benen för länge sen! Tur att vi inte äger någon såg...Nu börjar det mesta va klart innan bebisen ska komma. Vi har kvar att kirra barnvagn och skötväska... skötbord oxå. Sen vette tusan va mer man ska köpa? Jag tar det med ro. Finns säkert en massa man har missat men jag tror inte det är någon hets med det, ungen ska inte ut än på ett tag, även om jag börjar vara less på att va gravid nu. Det e tungt och nu får jag inte på mig stövlarna själv! Magen e hård som attans och stoooor. BarbaMamma- thats me!

Annars händer det inte så mkt i livet. Jack mår helt OK, varit lite risig idag och så men han leker emellanåt så han går det ingen nöd på. Har varit i sthlm och hälsat på min bror och hans familj. Helt underbart mysigt att vara där, men allt för kort om tid. Får åka dit tidigare nästa gång. Fick med mig en BabyBjörn hem och en jätte söt lite spelande pegasus. Åh den e skit gullig haha. 

Sista veckan med praktik nu. Kommer att sakna vår handledare, för hon e så himla go! Barnen oxå men jag tycker det har varit jobbigt att ha praktik nu då jag e så tung och sover så dåligt. Så det ska bli skönt med skola igen. Typ...Längtar efter att läsa andra kurser, naturkunskap och matte e inte min grej, as TRÅKIGT! Va fan. Jaja. Får göra det bästa av saken. Tenta nästa vecka och matte-tentan väntar i januari, typ då bebisen kommer?! hmmm... måste lösa de på nå vis.

Att va gravid har få fördelar och en av dom e att jag e lugn, så sjukt lugn. Det e fett najs. Jag tar allt med ro och bryr mej inte så mkt om annat i omvärlden. Skönt med lösenord på bloggen med:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hua vad jobbigt, du är duktig som fixar skolan :) Hang in there, inte så länge kvar nu :)

2010-10-18 @ 21:29:03
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Johanna barbamamma-2

håller med dig! trött är man men lugn! glad att jag slipper jobba nu och bara kan päsa hela dagarna :P Men man får lite dåligt samvete att man inte får gjort så mycket, men tur karln förstår.



Jag har ny blogg! Den är under uppbyggnad men besök gärna om 2-3 dagar så ska den nog vara iordning :D

2010-10-19 @ 14:11:39
URL: http://bittermelon.blogg.se/
Postat av: Johanna

kör på carpe tillsvidare får inte ordning på den nya xD

2010-10-22 @ 12:19:58
URL: http://carpemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0