osminkad på stan?!

Min hy är torr och hemsk just nu så det blir att gå osminkad på stan! Fuck va jobbit. Jaja. Det e inte hela världen som rasar samman för det. Men det känns ju som sisådär. Men jag ser fram emot att gå på stan=) För jag ska fika med Elina och hennes dotter Saga som fyller 9 månader idag, Grattis!!=) Sen ska jag hitta mej nå att klä på mej i morgon då det är 40års kalas.

Foglossningen är ett faktum just nu kan jag säga. Det gör förbannat ont i höfter, rygg och ljumskar. Helvette! Men jag rör på mej ändå. Ska ta upp det med barnmorskan idag. Åker dit om ca 25 min så då ska jag ta upp allt sånt däär med henne. Jag å Johan e ju lagomt snurriga kan jag säga. Ingen av oss kommer ihåg var vi satt lapparna där det står om tider hos barnmorskan. Så jag har fått ringa dit var enda gång och fråga vilken tid. Idag ringde vi inte och var där 8:30. Happ.. Vi hade tid klockan 10. Så det var bara att se glad ut å åka hem. =) En stackare svimmade på vårdcentralen idag, faktiskt obehagligt måste jag säga. Men jag tyckte himla synd om honom iaf.
Bebisen sparkar på i magen och jag växer. Inget mer nytt än så helt enkelt. Johan fick sig en avhyvling igår som resulterade i att jag vägrade närvara på middagen som vi skulle bjuda hans bror och far på. Kändes himla tråkigt att missa det, men nu var jag så himla arg. Så jag körde bil istället. Till Luleå! Åt på donken och sen åkte jag runt lite och surra med Camilla. Det var skönt att få prata av sig. Och arg var jag. Nå förbannat. Sen hade jag rätten till det oxå. Men jag älskar Johan så enormt, så då jag kom hem kunde jag inte vara arg länge. Det gick bara inte. han är för charmig min karl!

Nu måste jag ta och ringa Elina... Plocka hundspya oxå. Jack spyr i detta nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Titti

Skulle inte du bara va hemma idag och mysa med brorsonen? Det var därför inte vi kunde hitta på något i helgen:S Satt dessutom helt ensammen igår så jag hade gärna följt till donken...:/

2010-11-05 @ 13:37:42
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0