Helg

Jag är fortfarande sjuk å risig. Johan oxå! Så det blir ingen bio för oss utan det blir en lugn helj med god mat och mys. Där emot är jag SUPER sugen på att åka på Norrbottens Vackraste hund! jag vette tusan om jag ska åka eller hur fasen jag ska göra. Vi får se helt enkelt.

Idag ska jag prova på att göra Risotto!! WohO! Det ser så himlanrs gott ut så jag måste bara prova. Men vilken typ av risotto man ska göra e ju en annan femma? Med svamp eller med räkor? Det lutar åt räkor. Och så gör man lite vitlöksbröd till=) Gottit. Det blir dagens middag eller morgondagens, vi får se vilken ork jag har. Men jag ska åka och handla idag iaf.

Fick nyss värsta planen inför nästa vecka!!! Men vi har redovisning? kanske jag kan ta redovisningen och sen göra det där underbara med älskling? Hihi. Oh va spännande! Men det skulle kräva att jag e utan Jack 5 dagar och det vet jag inte om jag vill? Kan han inte få följa med? Vi får se hur vi ska göra.

Igår var vi BTW på sån där föräldrautbildning och så. Det mesta visste man men jag lärde mig en del ändå, så det var intressant. Jag kan bara säga att jag och Marie kan vara stolta över vilka som ska bli pappa till våra barn. Jag tycker synd om vissa andra men men haha. Ja jisses. Jag har aldrig varit så stolt över min älskling och över vårt förhållande. Det vi tar förgivet ser andra som en omöjlighet verkar det som. Jisses asså. Nä som sagt, jag tycker både jag och Marie kan va glada och stolta över våra karlar:)

Nu ska jag ta och fundera uti maten. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

6 Januari?! Ojojoj, det är ju för fan SNART! ;) Vad kul :D

2010-11-19 @ 20:27:20
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0