dåligt med uppdatering..

Nu har Greta flyttat och det blev lite gråtkalas här hemma. Men hon har det ju bra hos Camilla:) Fast jag saknar henne jätte mycket. Men så är det.

Idag har jag varit ut med Jack i skogen och Erica hakade på med Leslie. Dom fick springa lösa och det gick hur bra som helst=) Nu ligger min duktiga lilla kille i sin bädd och sover jätte gott! Han är helt slut stackarn!

Jag har tagit körkortet och det gick hur bra som helst! Det känns förbannat skönt med körkort måste jag säga, det är verkligen en frihet. Tack alla som varit så glada för min skull och som grattat mig till körkortet! Det värmer verkligen att ha så fina människor omkring sig.

Nu ska jag spela lite Wii, super mario. Sen blir det att laga lite mat; amerika låda! Och städa lite här hemma=)

Hoppas alla har det bra, för det har jag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS till körkortet!!!! :-D Kram

2010-05-03 @ 18:15:06
Postat av: Titti

Hihi Ja det är über spännande! Ja vi måste verkligen ta och bestämma en dag då jag och Heinrich kommer ut och äter middag med dig och Johan! Du föresten vet inte om du sett mitt sms men jag har nog glömt min jacka hos er! Puss Babe

2010-05-04 @ 19:25:22
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Tack! Pju ja blev himla orolig :S



Vad har ni gjort idag då?

2010-05-05 @ 21:01:32
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Krillo

Du är så duktig lisa :)

2010-05-12 @ 12:25:07
URL: http://krillpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0