Tisdag-sjuk

Har fått förkylningen från helvetet! Skallen känns som en ballong, näsan e full av äcklit och dessutom så funkar det inte med nässpray?! Helt wierd. Sen så har jag haft fett med feber i natt och sovit kanske tre timmar. IT SUX! Så idag ligger jag nerbäddad på soffan och knarkar Ipren och papper.
Det känns så värdelöst att va sjuk! Jag som kommit igång och tränat en massa och sånt, nu känns det ju bara skit då man inte kan träna och dessutom missade jag plugg med studiegruppen. Men vi ska plugga i morgon så jag hoppas jag mår bättre då. =/
Jag missar dessutom att ringa ett viktigt samtal idag, men jag får göra det i morgon om jag mår bättre. Irriterande.

Nu ska jag fortsätta se tv och sen blir det att försöka sova lite så kanske man vaknar upp och är pigg sen? Man kan ju önska iaf.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du kryar på dig!! Trist att vara så himla förkyld. Själv mår jag sådär, fick en lätt hjärnskakning i fredags då hundarna sprang ner mig bakifrån så jag stöp baklänges och slog huvudet, är öm i hela kroppen och har sjujäkla huvudvärk :-( Kram

2010-03-02 @ 16:44:09
Postat av: Lisa

Aj aj aj! Hoppas du mår bra trots omständigheterna Ingela. Jack har sprungit omkull mej några gånger och det är fan livsfarligt! Hoppas du mår bättre snart, själv ligger jag här och tycker synd om mej själv...

2010-03-02 @ 17:51:08
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0