Mitt sista inlägg

Idag skriver jag mitt sista inlägg i bloggen, i den här lägenheten. I morgon bär flyttlasset av mot Trånkan! Vi har en massa vänner som hjälper till så det e himla skönt, då kommer det att gå undan.

Jag har varit och kört en dubbellektion på körskolan idag, det gick hyfsat bra, allt kan ju bli bättre! Men jag känner mig tryggare nu och det blir bara bättre. Fick köra en fet jävla BMW, nya 5serien. helt lovely!! VILL HA!


Jag sitter just nu och ser TV i väntan på att en person ska komma hit och intervjua mig. Det ska bli kul och spännande och se vad hon har för frågor att ställa. Känns roligt iaf=)

Jack ligger och myser här i sängen och alla kartonger är typ packade. Så det känns väldigt skönt. Senare idag bär det av mot centrum med anna, ska kika in på H&M men det blir inte att köpa nå saker! Här ska det sparas till möbler och lite renovering, trädgårdsgrejjer osv. !!! Fick veta av pappa igår att rosor drar till sig myror!!!! FAN JÄVLA SKIT! Jag vill ju ha rosenbuskar! Hur ska jag lösa detta?! Min största fobi är ju myror, det är det värsta jag vet, jag kan inte gå där det är myror. Min stackars hund får inte gå så mkt i skogen på sommaren... Bromsar och andra insekter är ju oxå lite av en fobi. Inga små fobier direkt utan det är verkligen så att jag har tänkt söka hjälp för det, för min sommar blir väldigt begränsad. Tyvärr är det så. Men det tar jag tag i nu i sommar kanske.

Nu ska jag ta tag i plocket och slänga ner det sista i kartongerna, i morgon bor jag i HUS! Fan så skönt det ska bli att ta en bastu!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Vad roligt för er.. =) ni kommer säkert trivas som fisken i vattnet!! vi får ta å komma förbi å kika när ni bott in er ett tag.. hoppas flytten & allt går bra... Kramar!!

2010-03-26 @ 10:32:30
Postat av: Anonym

Ooh, vad spännande. :) Lycka till med flytten nu, kram kram! Jag såg dig föresten igår, när du var ute på vägarna. Det såg ut som att du kunde din sak. ;)

2010-03-26 @ 13:20:42
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas flytten har gått bra och att ni ska stortrivas :-) Kram

2010-03-29 @ 15:32:30
Postat av: Anonym

En uppdatering nu, vill ju veta hur allt gått med flytten och kanske lite bilder? ;) kram

2010-04-11 @ 08:42:36
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Erica

UPPDATERA NU AB :)

2010-04-13 @ 22:43:11
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det förstår jag, men jag väntar vidare på uppdateringen då. ;) kram kram

2010-04-14 @ 15:20:58
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0