Härliga måndag

Jag känner hyfsat positivt inför måndagarna, det e liksom en ny start på en ny vecka. Man kan glömma det man inte gjorde förra veckan, fastän man borde ha gjort vissa saker. Nu tar jag nya tag och ser fram emot vad jag ska göra den här veckan.

Jag har sökt ett nytt jobb, som verkar lovande. Så jag håller tummarna för mig själv. Är superless och mår inte alls bra av mitt nuvarande jobb. Det tär på mig både psykiskt och fysiskt.

Idag har jag gymmat! Äntligen är jag frisk. Det kändes helt underbart att gå på gymmet och sedan komma hem och äta en omelette och ta en skön dusch. Nu sitter jag här i mysdressen och jycken ligger här bredvid och myser med mig.

Det är en hel del pluggande som gäller den här veckan och i morgon ska jag försöka förstå mig på vilket som är det nya schemat för nästa kurs, så att jag kan boka in alla körlektioner. Snart har jag körkortet i min hand!

Nu ska jag se vidare på Hollywood fruarna. Jag bara älskar Maria, hon e ju bara för söt:)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller tummarna för att du får nya jobbet! :-) Själv ska jag söka in på en utbildning och hoppas komma in på den, den är ett läsår på folkhögskola nere i Sala. Härligt att du snart har körkort!! :-) Kram

2010-03-09 @ 09:24:27
Postat av: Lisa

Bra jobbat Ingela! Hoppas verkligen att du kommer in=) KRAM!

2010-03-09 @ 13:37:44
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller tummarna för nya jobbet!! :D Förtjänar du gullet..

2010-03-13 @ 13:53:11
URL: http://carpemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0