Vilken härlig dag!

Nu är jag äntligen frisk, känns det som iaf! Igår trodde jag att magsjukan kommit tillbaka eftersom att jag mysigt nfick spendera en del tid på toaletten (en hint:jag spydde inte) Men idag mår jag toppen! Har varit vaken sen 05:10 och är konstigt nog pigg! Det är ca 3,5 tim kvar av min arbetsdag och sen bär det av hemmåt för att ta en promenad med Jack och städa hemmet lite. Tar nog storstädningen på fredag, men det blir att plocka, diska och dammsuga idag. Jag skulle behöva klippa gräset oxå... ve å fasa! Nä det e ganska skönt, jag tar det som ett träningspass. Dock ska jag cykla till jobbet i morgon så kanske det blir att klippa gräs på fredag med... tror det.

Jag har btw fått världens finaste soffbord av pappsen! Oh i LOVE IT! Det är ett vitt klaffbord på hjul. Slänger in en bild.

Fast mitt bord är självklart vitt som sagt. Men hittade ingen bild på det. Mycket snyggare i vitt måste jag säga!

Jag längtar till september månad! Jag och älskling sticker iväg till värmare breddgrader med mina föräldrar. Det blir Grekland eller Spannien. Det kommer bli fucking lovely! Sen så ska vi även köpa en ny soffa i september, kanske även fåtöljen som jag så gärna vill ha. Då kommer vårat hem vara komplett, bara uterummet som ska få sig lite möbler. Ska påbörja uterummet nu i juli, måla golvet och städa där inne. Det e himla skitigt och fult just nu. Men då det är klart så kommer det att vara typ skit fint! Ah! Idag ska jag och hämta min skänk så jag måste köpa färg till den med. Vet dock inte om det blir vitt, har ju allt vitt hemma. Kanske kan behöva nån härlig färg? Men vilken? Blå?

Ikväll kommer Alvin och myser lite hemma hos oss, ser lite film och spelar lite spel. Ungarna e så sjukt mysiga! Snacka om att man längtar efter en egen någon gång;) Köpte lite presenter åt dem igår, Lego och Hello Kitty är det som gäller tydligen.

Nu ska jag jobba vidare och ropa ut liet tågelitåg=)

// En pank faster Lisa




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det underbart med barn. ;) Jag har sagt till Micke att du ska få bli Sagas personliga förskolelärare sen. :P Låter som att livet leker, fy17 så skoj och läsa. Kraam!

2010-07-07 @ 15:58:04
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Fru W

åhå ni har redan kommit iordning så mycke!! :D

Hur det känns med en riktig hund? Mja med tanke på att hon knappt orkar hälften av vad fröken collie gör måste jag säga att jag är lite besviken över allt tjat om att amstaffar kräver massor med träning, hon kräver ju knappt nåt :P Jädra latdjur!! :D Men underbaraste hunden jag haft, ja tyvärr bättre än Bella eftersom hon inte har alls den stress och nervositet Bella alltid haft.

Amstaff is the ras för mig alltså!!! <3

2010-07-07 @ 16:41:36
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har msn, men är i princip aldrig inne. :/ Men självklart kan vi ta en fika någon dag, vore hur trevligt som helst. Förskola har vi inte alls hunnit prata om, så det återstår att se. Men gärna någon som är i stan iaf. Hur länge har du kvar av din utbildning? :)

2010-07-08 @ 11:46:51
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0