*suck*

Nu nästa helj blir det ingen bilbingo, är inbokat att åka till Ske-å sedan långt tillbaka! Hur kunde jag glömma bort det? Vi ska göra sushi hemma hos bror och umgås alla syskon, mest bara mysa på=) Längtar verkligen efter hemmagjord sushi, tror att jag ska köpa Philadelphiaost=) hehe och göra sånna där extra goda:P

Sitter på jobbet just nu och känner mig mest bara trött. Blir att åka hem och sova direkt eftersom att jag ska upp klockan 5 i morgon. Vilket jag INTE ser fram emot. Men det funkar, det ger mej pengar=)

Vi har även bokat in en helj i sthlm! Men det är i augusti:) Näst sista heljen.

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, gjorde det mest bara för att fördriva tiden här på jobbet.

Hoppas alla haft en riktigt bra dag och särskilt Erica som fyller år idag=) GRATTIS! Och även ett grattis till Camilla som kan vara nöjd över dagens utställningsresultat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0