Snart hemgång

Cyklar hem ikväll och efter vägen möter jag upp Erica och sen kommer Camilla och möter mej=) Vilken mysig kväll att cykla hem då man möter två goa vänner efter vägen, det gillas.
Det har gått bra att jobba idag och trots att jag varit vaken sen 8 i morse så har jag varit pigg. Sov ju skit kasst men jag har tydligen fått det jag behövde.  Åh nu har jag bara 12 utrop kvar! Yey!

I morgon ska jag umgås med Carolin, som jag inte har träffat på typ ett år=) Så det blir skit kul! Hoppas på bra väder. Carro är frisör och jag är så himla sugen på att fråga henne om hjälp! Hon var min frisör i flera år innan hon flyttade till Gbg. Och nu vet jag inte längre var jag ska klippa mej och färga håret. E är bra frisör men sist var hon väldigt slarvig och det gillar jag inte, det är inte alls likt henne. Men jag hade som velat att Carro satte sina magiska fingrar i mitt hår en stund. Hon ville komma och se huset, kanske blir det en rabarberpaj som jag kan bju henne på? Om hon hjälper mej med mitt hår? Haha, nej jag ska inte tvinga henne, hon är ju ledig. Men jag behöver dock jävla massa hjälp, vill klippa och färga! Vågar jag fråga henne? Det känns som taskigt för jag vill ju umgås med henne annars! Vi får la se.
I morgon blir det även att åka ut till Sävast och säga hej till alla bröder och ungar=) Det ser jag fram emot. Jag älskar att ha dom här allihopa, då är familjen samlad.

Vill så himlarns gärna skriva om en sak!!! Iiiii men jag kan inte, får göra det då skolan börjar hihi.
Nu ska jag jobba vidare och längta efter hemgång, det e eju typ bara 1 tim kvar nu=) Chill som faaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0