God morgon!

shit så drygt det är att vakna såhär tidigt. Har en del ärenden idag med så jag har inte tid att jobba egentligen. men det ger ju bra med cash! :P
Har sovit hur bra som helst i natt men somnade lite väl sent, låg och såg Klass 9A igen. Asså så jävla bra serie, den som inte har sett den, bör se den! Jag har gråtit till varje avsnitt! Haha

Idag är det som sagt arbete som står på schemat, sen ska jag och köpa en present till Alvin som fyllt år. Ska även på Secondhand och hämta ut min skänk, eller är det mer ett skåp? Ajja skit samma. Behöver dock hjälp med att bära ut skiten. Måste lösa det. Sen blir det att åka hem till pojkarna som jag har hemma, älsklingen och Jack, samt Rubbe och Arvid=) Men jag kommer vara en trist faster och sova en stund. Behöver det då jag sovit lite.

Nu ska jag ta och glo på alla mina skärmar en stund, det känns som att jag ska somna!´Och det vore inte så bra att somna idag. Det är lite sena tåg. Sist jag jobbade förmiddag somnade jag sittandes en stund, jobbigt as hell att kliva upp tidigt! Jag är inte gjord för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0