Booooriiiing!

Sitter bara och väntar på att få sluta jobbet! För sen väntar ledighet med fix och don hemma, mys och en massa annat trevligt. Skulle behöva sola. Fläsket är blekt.
Just nu är jag väldans hungrig, vi får grillade hamburgare på jobbet idag, JAG GILLART! Ska dock lägga upp en matsedel för varje vecka nu, tycker det e dålig variation på maten hemma. Ska köpa och grava lax, så jag kan göra sushi och laxlåda. Fan så gott. Nu e jag som hungrig. Då man tänker på en massa mat hela tiden, då e man som hungrig.

Det e en massa att göra på jobbet idag så det blir ett väldigt kort inlägg. Ikväll väntar godis med älskling och sen ska jag cykla en tur med Jack=) wihoo!

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack för en mysig dag igår :) Usch vad det är tungt att jobba helg! Hoppas ni får en trevlig ledig helg;) PUSS SNYGGO!

2010-07-10 @ 14:10:30
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Hihi joo:) Shoppelishoppa! Ska bli kul att få åka och skämma bort sigsjälv litegranna;)



Hade ni en fin helg? Min helg innebar ju jobb men det var ändå skönt och ja förskräckligt varmt man kände att man verkligen levde.



Tänkte nog ta en promenix ikväll när värmen lagt sig. måste laga min cykel så jag kan komma och hälsa på er ute i trånkan och få motion samtidigt le



Längtar efter grillkväll/parmiddag med dig och Johan, vi trivs verkligen att umgås med er, synd bara att det blivit så sällan nu:) Men det går ju att bättra!



Jäklar vilken kommentar ;) Love you hun! PUSS

2010-07-12 @ 20:14:59
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0