Torsdag- träning

Idag har jag varit på gymmet med Titti=) Efter att vi kört ett ordentligt pass för ben och rumpa, samt löpband 30 min så åkte vi och köpte sushi. Ruskigt gott var det! Men nu e jag skit trött och funderar på att sova en stund så att jag orkar med WPträningen ikväll. Det blir att köra med fokus på teknik idag. Så det ska nog gå bra.

Jag kommer att gå till polisen i morgon eftersom att det är ett psyko som ringer till mej. Senast idag. Det är helt tyst i luren och dom vägrar att lägga på. Jag tycker att det är obehagligt och jobbigt att gå ut och rasta hunden ensam då det är sent. Jag ska fan inte behöva vara rädd för att gå ut!

Mitt liv som nyss var så bra, känns inte alls bra längre. Det enda jag vet är att  jag har min älskling. Annars skulle jag fan inte palla med allt skit!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fy vad obehagligt!! Rätt att polisanmäla. Kram

2010-01-21 @ 20:54:01
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej! jag är i skolan idag så kommer inte hinna träna, ska göra lite ärenden då ba kommer hem! Puss

2010-01-22 @ 09:59:20
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej, Brukar du träna för ArcticWeightpull i Boden? Det jag funderar över är att jag läste på en sida att ni har en inomhusloka (stämmer det?). Om det är så är det en lokal som olika klubbar får hyra eller hur funkar det? Det kanske inte är nått du vet men man kan ju alltid fråga :)



//Mia

2010-01-27 @ 17:29:03
Postat av: Lisa

Hej Mia! Jo det gör jag. Men det är bara en lokal som vi får hyra tyvärr.

2010-02-05 @ 22:55:29
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0