Tisdag-Happy

Nu är livet som det ska igen! Efter att ha pratat ut med tjejorna och myst en kväll hos Ida så känns det superbra. Relationen känns till och med bättre än vad den gjorde innan! Så nu e jag så lycklig:) Ni tjejer är jätte fina och goa!

I morgon blir det att träna som fan kan jag säga, jag e taggad till tusen. Här ska det brännas ännu mer fett! 3 hemska kilon är borta och ännu fler ska bort. Då jag tänker på hur mycket som ska bort så blir jag rädd för mej själv, varför har jag gjort såhär mot min kropp?? IDIOTI! Men man ska inte blicka bakåt, man ska se frammåt, så jag kör på det.

Sitter just nu och ser på Paradise Hotel och det är sista parcermonin, spännande grejjer.

Lägger in receptet på min lilla frukost! (som är superbra innan träning)

1 ägg

2 apelsiner (jag tar blodapelsin)

1-2 tsk socker (beroende på hur onyttig man vill vara)

2 dl mjölk

MIXA SAMMAN OCH DRICK!

Det är godare än det låter och jag dricker det till frukost varje dag och även innan träning, man håller sig mätt även om det är en smoothie, tycker själv inte att man brukar hålla sig så mätt på de men den här är ruskigt bra!

Nu ska jag fortsätta se TV och sen blir det at läsa klart min bok som jag ska ha till examinationsuppgift 1. Har en bok till att läsa sen:)


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-26 @ 23:26:35
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

oki allt bra?

2010-01-27 @ 23:10:56
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket. :) Jag blir själv helt varm i kroppen när jag läser din blogg, de glädjer mig så mycket att du hittat din prins. :) kram kram och tack igen.

2010-01-28 @ 22:44:16
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Försöka bara hitta tid säkert svårt

Själv har jag mycket tid som helst till det.

2010-01-29 @ 00:57:39
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0