Tisdag...

Jahapp.. idag har jag tränat som vanligt, pluggat en massa teori och varit irriterad av dess like! Att folk ska lägga sig i saker dom inte har att göra med! Dålig dag!

På gymmet så körde jag crosstrainer 30 min och sen armar bröst mage och rygg. Kände mej jätte trött och seg så det blev inte så överdrivet mycket idag. Var väl där en timma. Tror att jag börjar bli sjuk eftersom att jag e täppt i näsan och har huvudvärk. Men jag kan säga att jag VÄGRAR, bli sjuk! Jag ska fan kämpa tills alla de här kilona e borta! Jag har redan gått ner 3 kg så nu e det bara kämpa med resterande kilon. Har en hel del att gå ner och det känns lite kämpigt, men jag ska klara det. Jag äter nyttigt och bra så det ska nog gå vägen det här:)

I morgon skiter jag i skolan. Blir en tidig morgonprommis med jacks nya dejt, sen blir det att traska till medborgarskolan och dona på med lite braiga saker. Sen blir det gymmet i vanlig ordning.

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med älskling och se lite paradise=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0