Söndag- trött

Har haft föreläsning idag på Hundhuset i Luleå. Och det gick bra! Dock var det lite folk men dom tyckte att vi skulle komma tillbaka till våren och köra lite mer så det var ju kul=) Jag e då nöjd över min och ericas presentation iaf. och jag tror vi fick med det mesta. Sen har vi 4 pers som vill komma och träna med oss så det kändes super.

I fredags blev det middag på Ming med AWPgänget och sen utgång på Lotus! Det var himla kul att få dansa och ha rolit måste jag säga, men som vanligt är det nåt som ska förstöra stämningen! Kan folk inte bara dansa utan att knuffas och vara fiittiga? Hur moget är det egentligen? Bara för att man tror att man e känd på nåt sätt? Helt löjligt. Men det var en lugn kväll och jag hade skit kul iaf. sen åkte jag hem och mös med älsklingen innan det var dags att sussa.

Jag får be alla mina vänner om ursäkt för att jag inte ringt eller hört av mej: jag har haft fullt upp och ja jag har väl det fortfarande med skolan och så. Men jag ska försöka bli bättre, jag lovar!

I morgon blir det gymmet!

Nu ska jag se film och chilla. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju redan sett de, det är de som är så typiskt. :// Men tack iaf för tipset. ;) Hoppas allt är bra med dig, kram kram och natti!

2010-02-04 @ 00:22:51
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: E.

Näe, hon är så tjurig så hon bosätter sig nog där. haha! :) Skämt o sido, ingen Sessan idag heller. Gash..

2010-02-04 @ 23:11:39
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0