SATC 2

Oh! Jag kanske e jävlit slow, men jag upptäckte nyss att det ska ju komma en SATC 2! Iiiih så lycklig jag blev! Jag har ju boxen och den har jag sett X antal gånger nu, ja och första filmen har jag ju oxå och den har jag sett en massa med. Så nu längtar jag massor till den nya filmen som skulle komma i maj? Kommer inte riktigt ihåg men men...  Längtar!

Jag har äntligen fått min nya mobil oxå, Samsung Jet. Och jag valde en vit! Jag e grymt nöjd över att jag valde en vit mobil för den är så sjukt fin och jag e jätte nöjd med telefonen, den krånglar inget alls och har lätta menyer och bra kamera. Provade ta lite bilder igår för kul skull bara och den tar riktigt bra bilder=) Sen är den liten och nätt i handen, vilket jag gillar. Tack älskling!

Nu ska jag plugga lite så jag får klart examinationsuppgift 9. Fy fan säger jag bara. Hemska uppgift! Jag trodde jag var klar med skiten men sen har jag läst igenom den och ändrat och ändrat! Skulle fan inte ha ändrat allt. Men jag e så himla nervös över den här uppgiften och jag blir aldrig nöjd med den. Det här är seriöst den värsta uppgiften jag haft. Fan för den! Jag har även läst lite om nästa kurs vi ska läsa, den verkar faktiskt väldigt intressant, mer intressant än vad jag trodde. Så nu längtar jag lite till skolan, dock inte lika mycket som jag borde. Men men...

Hoppas alla har det bra i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0